Followers

Wednesday, December 30, 2009

malasnye....

salam...today is the day...huhu...hari ni hari last aku kt selatan...pasni cek nak balik utara dah...nak p sambung blaja balik...ayoyo....cuti lame2 jd malas lak....tp bgus gak cuti lame...banyak bende blaja...heee...cuti lama memang bgus...byk bende leh buat..tapi byk gak bende x bgus....buang masa...jd malas....badan pon da naik semacam je...cuti lame duit cepat kering..haha...bahaya cuti lame...tp kalo cuti kejap pon x besh gak...banyak songeh lak...org da kasi cuti tu syukur je la....x dpt bygkan sem baru nnti...mintak2 subjek x hard sgt...ala hard mcm mane pon...tetap kene telan gak...esok banyak bende nak buat bile dah sampai nnti..nak amik ic...da sebulan aku pakai ic sementara...nak berurusan ngan bank lagi....hurmm...nak kuar lg ngan fatin...ade date khas ni ngan dye..haha...persidangan para guru...nak g sekolah lagi...aku rase kiteorg je yg lmbt amik sijil spm...rase2nye sume org da amik lame dah...bukan ape...x sempat la...bz..haha...sekolah tu jauh sgt...tengah2 bandar tp kedudukan nye agak ternyorok sikit...bile g bandar...tu yg terlepas pandang tuh...terus terlupe tujuan sebenar g bandar tuh..kui3..agaknyer apa khabar sekolah lama ku sekarang?dah berubah wajahkah?rindu gak kt sekolah lama..tp sikit jerk..rindu lg kt maktab...haha..rindu konon...tapi malas nak kemas brg nak balik sane...hurmm...kali ni mama ade teman la kt umah...leen da hbs sekolah...so xyah la aku ngan ayah risau sgt...heee...kalo mcm dulu...aku ngan ayah gillir2 balik umah tiap2 minggu...so kali ni maybe x kerap sgt kot aku akan balik umah...(tgk je la nnti cm ne...=p)...

No comments: