Followers

Thursday, August 2, 2012

Observed.

Assalamualaikum , moshi moshi.

Hari ini aku diselia oleh pensyarah pembimbing. Kali pertama untuk sem ini. Macam biasa. Cuak bagai. Pagi pagi tu da bape kali ulang alik masuk toilet. Entah apa nak jadi ngan aku pun x tau la.

Tapi Alhamdulillah. Sudah selesai. Pnp berjalan lancar, dan aku dapat ikut time yg tertera dalam rph. Alhamdulillah! Paling best, guru pembimbing pun datang sekali. Kali ni takde la nervous macam sem lepas. Mungkin dapat yg cool sem ni. Tu yg yakin sikit. Sem lepas okay jugak, tapi kali ni lagi cool. Alhamdulillah nasib baik =))

Respon dari pensyarah & guru pembimbing.

Yang lain semua ok. Biasala mula mula ni susah sikit nak kawal kelas. Nanti lama lama boleh lah. Hurmm... aku sampai xde suara, tapi alhamdulillah budak budak faham. Terima kasih banyak banyak kat pensyarah & guru pembimbing sebab bg respon yg positif dan sangat membina. Rasa semangat nak mengajar membuak buak.

Dan aku sangat berpuas hati tadi mase mengajar sivik kelas 5G, buat permainan stesen. Berjaya!!!! Sekarang da pandai manage time dah. ( hahaha gelak jahat ) . Okay sekarang ade satu masalah je, macam mana nak rapatkan student kaum lain ngan kaum melayu?  aku da cube macam2 cara. puak puak ni mcm ada yg x kene la... hurmmm

No comments: