Followers

Monday, March 7, 2011

tak tau nak letak tajuk ape.

salam.
da lama x update kt sini. bukan sebab xde mase.bukan sebab lupe paswed.bukan sebab aku malas nak blogging. cume ade mase aku jd silent reader jap. jalan2 blog org tanpa meninggalkan jejak.tettt! kali ni baru nak warming up sikit. tp still malas nak taip.taip ni pon malas, ape lagi taip essemen.pheww~

ok, bukak balik entry kwn2, ade dapat tag dr sorang membe sekolah lama ni, dapat la gak merasa award dr die.tq acap. hope one day aku dapat wat award mcm dorang2 nih. nnti la kalo rajin aku wat.haha.

Photobucket

ok.cukup dulu.cekgu maseh penat ni. da masuk sekolah balik jadi penat semace. da la penat shopping kt kl x hbs lagi. tapi aku puas.sebab dapat beli ape yg aku nak. tapi kesian gak kt bf adik aku, kene jadi kuli bwk barang aku.hahahaha. naseb la dapat kakak ipar mcm aku.kene tahan la yer.okbai.

notakaki: every sem die bg semangat, doakan yg terbaek untuk aku. sebab tu aku bersemangat bile masuk sekolah even mcm boring je. tq so muchhhh!!

No comments: