Followers

Tuesday, June 23, 2009

kite cyg ayah!!!!


ola....hehehehe...sempena hari bapa ni kan...aku nak wish HAPPY FATHERS DAY TO MY BELOVED DAD!...thanks ayah...u r my inspiration....kagum ngan kecekalan n ketabahan ayah dlm menjalankan tugas sbg seorang ayah n ketua keluarga...byk da jasa ayah...kite x mampu nak balas..huhuhu..(sedih aku...)...tp xpe...insyaallah...kite akan blaja sungguh2...i will make u proud of me dad!!!!heeeee..thanks atas segala kasih syg yg ayah da curahkan selama ni...hihihhii...nnti kite bg hadiah...ari tu x sempat...sebab da sengkek...tggu duit elaun..hahahaha....semoga ayah panjang umur....terus dimurahkan rezeki....n bertambah awet mude nye..hahahaha....walaupon ayah nak masuk 50 thn depan...ayah tetap volk(eh betol ke eja mcm ni??)hahahaha...whatever laa....cume satu sikap pelik ayah yg memang kite heran selama ni...ayah aku x suke tgkp pic...pelik...dulu mase bercinta ngan mama leh lakkk...tersenyum sane..tersenyum sini....dgn rambut ala2 ago go tu kan..hehehehehe...sorry dad!!!cek melawak ja...hurmmm..nak tau rahsia ayah aku nape sampai skang dye nampak mude...dye makan ulam...ntahla..org yg ckp ayah aku nampak mude..mayb sebab dye kecik kot...tu la skang ni aku pon da start mkn ulam2 kampung nih...nak awet mude gak..hahahahaha...ayah aku cerewet sikit pasal kekemasan ni...dye pantang tgk umah bersepah..mule la...mulut bising....selalu yg kene adik2 aku la...sabor je la....dulu aku teringin gak nak jdi mcm ayah aku...engineer petronas...hurmmm tp nak wat cm ne...x kesampaian lor...aku x bijak mcm ayah...mayb adik aku yg kt mrsm tu leh ikot jejak ayah....ye la dorang same2 mrsm student....bukan calang2 beb...aku je sek elit bese...hahahahaha..(nak letak gak sek elit tuh...)ayah aku sebenarnyer x garang...memang la mule2 nampak garang..tp x la...dye x reti la nak garang2 nih....pukul lagi la...aku kire bertuah la....setakat ni x bg dye naik angin,,,cume kalo result exam je...kene dgr ceramah cikit dr dye...dye memang pentingkan akademik..tu yg kiteorg xleh nak main2 tuh....dulu mase aku ngan adik aku yg no 2 tuh...langsung x leh tgk tv mase hari persekolahan....leh tgk tb mase cuti jerk....kiteorg x g tusyen tau....cume yg berbeza skang ni adik2 aku yg 3 ekor tu la...bese la dak zaman skang....susah cikit....nak kene hantar g tusyen baru nak blaja...kalo x ...hurmmm..hempeh...geram aku tgk dorang nih...patot la selalu kene ceramah ngan ayah..hahaha...padan muke korang...haaa...tu la....oh yer ayah...thn depan leh la ek kite bwk kete balik kampus..heeeee....ayah pon da umur 50...duit pon da kuar kan...ekekekeke(gedik tol)...papepun wish u all the best dad....

No comments: