Followers

Tuesday, June 23, 2009

lelaki rambut panjang?

salam...hihihi...ramai yg perasan nape da lame x update blog...hurmmm..ntahla...xde mood....hahahahha...semalam sambut besday jay....hehehe..da besor dak kecik tuh...hahaha....happy besday jay!!!hurmm da 2 hari kt kelas...kk sem ni rosuan..pk lak ain...memang sesuai.....same comelll...hahahahaha....lec x masuk lg...so leh la rileks2 sikit....percaya x aku diet???giler r...mama aku da bising...anak dare mane elok bdn besor2....aku pon berazam la..mkn nasi sekali je....yg lain byk mkn roti n buah je....aku pon risau gak ..ye la cuti ni sedap je ternak badan.....tp xpe...cemeow aku pon diet gak..hihihi..teman aku...hehehhe....thanks ya cemeow amik berat pasal saya..hehehe...td kt kelas sembang pasal laki rambut panjang...ain leh lak minat kt laki rambut panjang...kelakar la...bg aku x slh...masing2 kan ade pendapat...tp bg aku la kan..aku suke laki yg simple...ciri2 guys yg aku minat la kan...hurmm...tau tanggungjawab..ade agama..rupe x kesah sgt..yg penting hati..hensem2 pon watpe..perangai mcm setan...haaa...aku suke guys yg pkai cermin mata...bg aku nampak sweets...comell jer..hihihi..yg paling penting leh terima aku...n dye jd diri dye yg sebenar...non-smoker tuh yg paling penting....x suke smoker2 nih...bg aku la kan...dorang yg smoker ni dah abaikan kebersihan dorang...hurmm sorry to say...tu pendapat aku la....bukan ape kalo leh kite cari yg same baik mcm ayah kite lor......tu je nak bebel...hahahaha..nak ucap mekasih byk2 kt my bestfriend lalink...n of course to my beloved cemeow...dorang ni x pernah jemu tanyer khabar aku...thank korang kejotkan aku pg td....hehehehe...

10 comments:

Wahidah Shukri said...

aku xleh terima lelaki yg rambut panjang mcm nk kalahkn rambut aku xD
yg penting, penampilan mesti simple dan kemas. hehe..

nusafara said...

betol tu ..aku x leh time r....seeloknyer biar la pompuan yg rmbut pnjang..hahahaha...biar sedap mate memandang jerk...

Wahidah Shukri said...

yg xleh blahnye si ain tu bleh pulak minat ek..
kahkahkah..~

nusafara said...
This comment has been removed by the author.
nusafara said...

aku x fhm la nape ain leh minat...hahahaha...cube bygkan abg pelik tu rambut panjang???hahahahaha

Wahidah Shukri said...

hahah
msti dr nmpk cam cendawan butang jd cam cendawan payung xDDD



jhtnye aku ni.. eh, ell la yg start dulu! >.<

nusafara said...

hahahahaha...cian abg tuh...aku dpt bygkan ain berdiri sebelah abg tuh ngan rambut yg dah rebonding...hahahahaha..aku bukan jahat...cume nakal sikit jerk..hahahaha

Nurul Ain Zubaidah Bt Mohd Khalid said...

YA ALLAH BERKATILAH KAWAN2 KU INI AGAR DIRIKU TIDAK MEMBENCI MEREKA..AMINNNNN..HU9

nusafara said...

hahahahaha...ain jgn la cm tuh..kiteorg gurau jerk..hahahaha

Firol said...

blog gua dah pindah ke konotasi.blogspot