Followers

Tuesday, June 30, 2009

masalah 30 jun 2009....

hurmmm....sinag td kan...ade byk bende gak la yg berlaku kt kelass...kelakar pon ade...geram pon adew....cian pon adew...hurmmm...kite mule ngan lalink aku..cian u lalink..x sangke lak u ade big story yg unik..hak3....tu la sape suh mule dulu...kan da kene tanggung risiko...xpe2...rileks lalink...i tau u saje main2 kan??..mesti gurl tu terlebih excited kot dpt kawan ngan u....yelah u pun melayan...hahahaha..padan muke...sape suh bg harapan...cian kt gurl gegediks tuh...hak3...(ya allah jahat nyer aku...)nampaknyer kite same2 terkena la lalink...kite tersalah kenal ngan orang...ye la...u kenal ngan gurl tuh...i lak kenal ngan mawas tuh...i rase gurl tu sesuai ngan mawas laaa....baru padan...sama2 anak ~orang kaya~..(uwekkk...geli aku...)...xpe2....kite belum terlambat....at least kite da harungi salah satu cabaran hidup ni lalink....yg lepas tu lepas la...juz forget bout it....tp kan...i dpt rase ape yg u rase kt pompuan tuh...u rase bersalah kan..hurmmm.....i fhm...dah lepas ni u x yah nak jadikan dye sugar mummy u....buang mase je...sia2...td kt kelas....mcm2 classmate aku sembang...pasal maksud name la...pasal nak melawat ziq kt kelate la....pasal ramalan jodoh laaa...hak3...aku nak cube gak ramalan tuh...mcm syok je....sempat lagi geng aku hasut pakcik nasi ayam tuh...suh niaga gak pose nih...hihihi...pakcik rejeki jgn ditolak....mawas tu td ade gak laa...hantar mesej nak ajak jumpe...konon nak xplain lg la pasal tuh..huh...blah r ...sorry to say no(trademark ain)....padan muke kene tipu..hahaha....naseb bek td aku moody jap je...(naseb bek ade cemeow...hihihi.....thanks dear coz sanggup spent time utk cemong awak ni...hihihi...tq ek bg nasehat....sy rase lega dah luah kt awak...ngee~).....

No comments: