Followers

Sunday, July 5, 2009

emo??

salam...da lame x merepek kat sini...hurmm....aku sebenarnyer da lame dah nak cite pasal ni...tp ntahla x sure lak...ramia yg ckp aku ni cepat emo...hish...aku pon x tau la...kdg2 aku pk x ...kdg2 aku pk yer...tp aku emo bersebab...sebab utama yelah...org kuang ajo ngan aku...tu memang aku pantang laa....memang la aku angin...lg satu aku x suke kalo org tu niat gurau tp x reti jage batas...haaa...yg tu memang la lg nak cri pasal ngan aku....aku bukan nak kate la...tgk zaman skang ni kan ramai dak2 melayu yg semakin hilang adat2 timur...hilang budi bahasa...eeee....dorang bajet bagus r tuh....payah kalo jmpe org yg cm ni...hurmmm...tgh fkir sejenak...

2 comments:

wahida said...

Ell emo??
bia betikk...

~miss nusafara~ said...

woi....betik jgn sebut la....aku da lame x mkn betik ni...hahahaha