Followers

Wednesday, July 8, 2009

regret or remorse?

hurmm...korang pernah terpikir x korang menghargai org yg ade sekeliling korang selame nih??aku selalu pk....aku rase la kan....aku da byk dah hargai org yg ade dlm hidup aku.....tp bile pk balik kan kdg2 aku tertanya2 gak...pernah ke org yg aku hargai tuh hargai aku mcm aku wat kt dorang??sejak semalam lg aku pk pasal ni....aku rase aku da tersilap menghargai seseorang....tp x sure laaa...aku cume rase je laaa....ntah la...seolah2 aku je yg terlalu caring sgt...hurmmm...byk lg aku da wat....aku x tau pihak satu lg tu cm ne....agak sedih la siang td....seolah2 mcm xde perasaan je or ego???payah kalo ade org yg ego tinggi nih...satu hari ego tu jatoh gak...payah la nak jumpe org yg betul2 yg masuk n faham ngan diri kite nih kecuali family...kwn pon kene pilih kawan yg betoll....hurmmm......aku cume harap org2 yg aku hargai dorang sentiasa happy....aku x kesah pon kalo dorang x hargai aku....tp aku ade ingat satu bende ni....wat ape kite susah2 hargai org yg x pernah menghargai kite??bile pk2 balik....betol gak...buang mase je..better kite menghargai org yg menghargai kite dlm hidup dye...hurmmm...lets me think bout it.........aku rase skang da tibe mase nyer aku perlukan sesuatu..tp x tau mcm mane nak ungkapkan...mcm2 rase skang.........serius aku konpius skang.....

No comments: