Followers

Thursday, July 9, 2009

this is a fate i`m yours....

hidup kite ni ade mcm2 dugaan...sume org ade dugaan tersendiri....termasuklah aku...tp yg pasti tuhan turunkan dugaan tu sebab dye sygkan kite.....so kite kene cekal terima dugaan tuh..aku harap aku pon boleh cekalkan hati....siang td aku bukak la frenster..tgk2 dpt msj dr sahabat baik aku...inani...sian nani...aku tau ang sedih kat sane....ang perlukan mase tuk sesuaikan diri kt tmpt org....jgn risau...aku tau ang boleh...aku pon rindukan kan ang gak...x sabar nak tggu cuti panjang...nak jumpe balik geng2 kiter...hurmmm hari ni nak ckp pasal rindu sikit...ade beberapa org yg aku rindu kerana kesibukan masing2 yg x dpt meluangkan mase bersama...hurmmm...first...rindu famili lorh..mama...ayah....leen!!!x sabar tggu ko balik...aku ade byk cite nak share...x besh la asyik citer kt alif jerk...hahahaha...sian mamat tuh asyik kene dgr cite aku jerk...pastu aku rindu kt nani...fatehah...hazi....rindu sgt kt korang...fadhee pon same....weyh hazi aku x sangke la adik ang da kurus..hensem lak tuh...hihihihi....hari ni gak aku rindu kt seseorang yg pernah aku syg dulu...hurmm....ntah la..mcm mane ntah td tibe2 teringin nak tgk face dye...aku pon terpaksa la langgar janji tgk muke dye kt profile dye..hurmm...bukan ape...masih ade sikit lg perasaan tuh...hbs la kalo leen tau...cemeow tau lg laaa...aduhh....lalink...lg la aku rindu...da lame x sembang ngan mamat nih...konon bz sgt la....hahahaha...ntah2 terlebih syok x dpt roomate baru..hahahaha...ye la sebelum ni kan hidup single kt bilik tuh...hihihi...sebenarnyer ade keraguan sikit kt sini...ramai yg tertanya2 sape dye dlm hidup aku?...masalahnye aku pon tertanye2 gak...sape dye dlm hidup aku..hurm...sape dye???ntah la...x dpt nak ditafsirkan sekarang....masih2 ragu2.....

No comments: