Followers

Tuesday, July 28, 2009

weet2 colour2...aku ngah taip penghargaan nih...

kembali berbloging setelah lame berehat..huhu...kaki cek sakit...kali ni da 2 kali aku jatuh..first mase sem 2 dulu...awal2 sem da kene dah....mase tu pas cuci lantai bilik...yg ni lak jatuh kt bilik air..huh...sedap n seksa beb...tapi yg kali ni agak sakit la...sebab kaki aku bengkak teruk...amik mase gak la nak pulih...huhu...naseb bek x patah tulang aku meh...huhuhu...jari hujung bengkok sikit..huhu...naseb bek semalam doktor bg weet2 a.k.a ubat colour2...hahaha...kurang la sikit bengkak...maceh gak kt roomate zahidah, merangkap usrah mate aku...farah hani...yg sudi mengurut kaki ku..huhuu....x lupe gak kt kwn2 yg sudi jenguk aku mase aku sakit..ain..waheeda..yasmin..kak sal (aku g kelas arini pon ngan jasa baik selipar kak sal tau!!)...datin yg tolong belikan makanan dan juga pembekal minyak mestika...haaa...x lupe gak wat roomate aku yg amik berat pasal aku...classmate aku..hihihi...thanks u all...terharu meh..x lupe gak wat my beloved fren, lalink...hihi..sempat lak mengata org kt ym ye lalink...hihihi..xpe2..nnti kite wat lgi yerk..hak3..kt fadhee..afiq..(sempat lgi kite nyanyi lgu nyonya bgn pagi kt skype yerk...hihihi)....kt mike yg sedang bercuti...(syok la tuh...ade kamera baru...jgn lupe amik sume pic kt bukit subang tu...hahaha...post kt tagged..tq mike...)to pami..thanks ek ingat kan ell selalu...to kk masdit/kk nugie...mekasih ya kk atas perhatian kk selama nih...to hazman..walapon da lame x contact...tapi masih amik berat pasal sy..heee...dan yg paling penting nak wat penghargaan kt org yg paling penting dlm hidup aku...mama...ayah...adik2...n cemeow...heee..org yg x pernah lupe bg semangat kat aku everyday..x pernah jemu amik berat pasal aku...mekasih sgt2...syg u all sume....
(PERHATIAN:to raop-ooo ko kate aku rendah ek??siap ko balik nnti...aku potong2 kaki ko...wat sup tulang...jaga ko...aku pancitkan tayar skuter hijau ko..huahuahuahua!!!)

No comments: