Followers

Thursday, July 29, 2010

really TIRED !!!

salam.

da lama rasenye tgn ni tak menaip kt blog ni. nak kate bz sgt takdelah.ade je mase on9 tapi...ntahla...dalam mase aku tak masuk sini...aku lalui hari hari yg penuh bermakna tau tak?
ade yg happy ade yg kureng happy. sumenye ade..Tuhan maha Adil kan? sume kite dapat rase dalam hidup? well itulah nama nye hidup.

menyusuri hari hari yg da berlalu..aku belajar banyak bende. masalah tak boleh dipisahkan dalam kehidupan..mcm tu lah aku..aku pun ade masalah gak..masalah mcm mcm ..tapi hidup kene teruskan gak. kite jgn ingat kite je yg ade masalah..kite jgn ingat kite je yg hidup selesa.sile pk kan hal orang len sama. jgn nak pentingkan diri sendiri. mesti kene belajar dr keadaan org laen baru leh dpt hidup yg sempurna.

kalo ikut tajuk kt atas REALLY TIRED ...ok.secara ringkas nye aku penat ngan org yg bermuke talam talam ni.korang tau kan muke talam 2 muke tu ape ? ala tak kesah la talam bape muke pon..yg penting org tu ade muke talam..nak sedap sikit..muke dulang..adik beradik hipokrit la senang cite.aku pun pernah gak pura pura ni.tapi takde la praktikkan selalu dlm hidup.bukan ape.tak dapat berkat nnti. tak semestinye org yg muke talam ni jahat dan tak semestinya org yg muke talam ni baek.aku pun kdg kdg cm tu gak.tapi amat jarang..cewaahhh..ayat bajet bagus je kan..hikhikhik.....

kat sini aku tak nak komen banyak banyak. aku cume nak cakap aku boleh je tahan ngan orang mcm ni..aku boleh sabar. tapi aku tak leh nak stay terus ngan org mcm ni.sebab aku pun ade mase untuk hal laen lak.asyik nak layan kerenah talam jerk hal laen tak jalan..hurmm..susah kalo duduk dalam kelompok yg mcm ni..bile ntah nak berubah...memang la kalo nak ikutkan ini salah satu tanda nak akhir zaman...tapi pk pk le nak bertobat weyh.

jika sebelum ini aku mampu pendam..tapi kali ni rase nak lempar jauh jauh..sebelum ni pernah kene aku still ok..sebab malas nak bising bising pasal hal remeh ni.nampak sgt mereka ade simpan perasaan tak puas hati yg banyak dalam hati jantung mereka.hurm...biarkan je laa..sabar je...aku akan cube tahan. i cant =( or T_T becoz i must be strong ....

Tak dilontarkanNya ujian di luar kekuatan setiap diri insan :)

No comments: