Followers

Tuesday, May 26, 2009

ain+raop kacak???hahaha...geli aku nak taip

hahahha...yahooo...exam da hbs....waawawawawawa.....x tau nak wat perrr....da la kene balik jumaat ni....eeee...sabor je aku....xper2...gua x heran...hahahahaha....oh yer sepanjang aku kuarantin kan diri dr blog ni x sangke lak....mcm2 yg singgah kt blog ni....hahahaha...lalink da munculkan diri dah...hahahha...ain lak wat ayat sedih...huhuhu...x tacing pown...ekekeke..ain jumaat ni balik awal sikit yerk...menyemak jerk kt mktb ni...hahahahaha...jahatnyer aku.....haa sebot pasal raop...adoyai mamat ni...ape kes lak ko letak nama rauf kacak kt chatbox tuh???ko tau x tindakan ko tu bleh menyebabkan ramai yg geli tekak???!!!hahahahha..pape la raop..oh ye sape2 nak wat iklan kt blog aku...wat la yer..wat cm blog sendiri yerk...

No comments: