Followers

Sunday, May 31, 2009

susah2 aje...

slm..arini xde modd nak merepek byk2...hihihi...kenyang mkn td..ekekekeke...tp aku rimas kt satu bende ni...ntah r...payah r org tuh..x fhm2 agknyer...eeeeee....tembak kang....dye ingat dye sorang jerk nak perfect..hey sepak karang...baru tau...bajet r tuh....aku pun bz ngan keje aku gak...memang r aku cuti...tp fhm2 ler...aku pun nak rehatkan pkrana ku gak....nak rileks2..ni x bz tolll....suke serabotkan pale otak aku....nase bek hp da baik...tpkan ckp terus r...xde hp lg bgus...syok jerk...rileksss jer...xde gangguan...hahahahha....tp pelik lak...hahahahah....cuti2 ni byk lak jemptan kenduri kawen....hihhi...alhamdulillah murah rezeki aku....tp kdg2 tgk pengantin tu....teringin lak nak kawen..hihihihihi(gedik tolll)....terbyg aku pakai bju kale purple...hahahahahha...dah2...berangan lakk...

No comments: