Followers

Wednesday, May 13, 2009

tu la perempuan....

hurmm..sebenarnyer kan..hari ni aku x de mood..tension sgt...stress sgt..sampai tertido kt kelasss...homesick..rindu kt mama...cian mama td tepon..xde kawan...hurm....aku nak balik jumaat ni...byk bende aku nak cite kt mama...td terbace blog manis...memang sedih sgt...bile bace tu tibe2 jerk hati aku jd pilu...sepi...sdh sgt..cite dye membuatkan aku teringat kat seseorang...manis kite same naseb...aku pon tertanye2 nape dye wat aku cmni...nape dye tinggalkan aku...hurmm nthla...terpakse stop...x thn dah ni..

4 comments:

cik manis said...

kak ell jgn sdih2 tau!
kite mronggeng blik mggu ni
chill ok
:))

nusafara said...

ok manis...hihiihi

.::AbaNg & aYanG::. said...

ok dalam hal pakwe ko ni kan..bg ak..sbg yg dah pengalamn...ko jgn risau ar...setiap perempuan yg Allah ciptakan ade lelaki yg akan bersamenya..so xpyh la skt hati k sedih k die tglkan ko...
sbnrnya die tglkan ko,adalah lebh baik untuk ko..yela,ko terhindar dr dose...dose bercouple...andai..sampai wak2nya..ko akan berkahwin gak...ye?
jgn jd mcm kami..kami dah xblh patah balik...kami dah cube dah...kami sedarr itu salah..tetapi kami dah cube..tetapi kami tewas...so,bgs la ang dah x bercouple..susah nnt nak berubah..papehal tnye syada k?..hhuhu..[pengalaman]..jgn risau ade je lelaki untuk ko..bl lelaki lamar ko..ajak je kwin..klo lelaki 2 teringan bt ko isteri confirm die akan setuju nak kwin..k??xde lelaki dalam hidup kamu lebih best..best sebelum kawin ar..dah kwin..lg best ade lelaki dalam hidup..huhu..sooo..xpayah cari lelaki...klo x ang nangis lg..hehe..dah kwin klo ang ngs..ko ade tempat nak ngadu..suami..blom kwin?sape..huhu...
ingat!!klo lelaki 2 baik xdenya ajak ko bercouple...bt ko ngs..tglkan ko..klo die baik die btol2 nak kwin dgn ko...[pandgn peribadi je]
soo..simpan syg ko 2 pade lelaki hnya pada suami ko je..xlame pun lepas ko hbs gred dah blh kwin..4 tahun je kan??
hak seorg anak ialah memilih ibu yg baik...pahm??jd xsalah gak..hak seorg anak gak memilh bapa yg baik...k??
jgn cntohi kami...huhu...tp cntohi yg baik xpe la..huhu...[same comment dengan cik manis]huhu
selamat xam..
mr guest and syada

nusafara said...

wawawawawa...tq2 for the comment