Followers

Friday, May 15, 2009

aku moody!!!

salam..ari ni aku moody sgt...sebab sakit hati....skit hati kt org yg buli adik aku kt asrama...memang dasar kurang ajarrrrrrrrrr!!!korang ingat korang bgus sgt ke jd dak sbp???hello!!aku rase jd dak sek bese lg bgus la...siap korang,...ahad ni aku dtg serang....STUPID PEOPLE!!! x sian ke kt adik aku...curi brg adik aku la...pulaukan adik aku la...sampai x de kwn lgsung....hina sgt ke adik aku tuh sampai korang wat cm tuh...weyhh...blah r...setakat duk sbp...aku x heran laa....umur baru setahun jagung duk sbp dah perangai mcm setan!!!!aku geram sgttttttttttttt!!!!pantang betol org wat adik aku cm tuh...bodohhhhh....ala aku tau korang wat cm tuh sebab korang x puas hati ngan adik aku...yele ...kalo x nape sampai nak nyorok2 brg adik aku...nak curi brg adik aku....bisik2 bile nampak adik aku...bodoh!!!haaaa....memang byk kali aku mencarut!!sabar tin....ahad ni aku dtg amik ko ngan mama...kuar je terus...x yah duk kt situ...name je sek elite...tp attitude huh...hempeh...cian ayah aku sampai demam sebab risau kan adik aku...mama aku lg la...x senang duduk...siap ek korang yg memulaukan adik aku...aku fight hbs2.....sedap2 nak wat adik aku cm tuh...ni kalo leen tau ni..lg angin dak tuh...sabar leen....sok ayah bwk hp baru untuk ko....ko pon jage diri kt asrama tau....aku kt sini ok lg la...tp kalo ade org cari pasal ngan aku siapla...huh...xpasal2 aku angin gilerrrrr...

4 comments:

wahida said...

ish3
hape la nak jd ngan bdk2 skrg ni
xpe elly
sbr,
kita sbg bkl cikgu yg comel ni la yg bakal brtanggungjwb didik bdk2 agr x jd cm2
jgn marah2 elly :D

~miss nusafara~ said...

tq kame...huhuhu...serius aku angin....eeeeee...xpe aku try sabar....aku harap anak murid aku x mcm tu satu hari nanti

FIROL...... said...

ilek cikgu..selamat hari guru

~aku dan dia~ said...

haha..eleks ar..biase la 2..budak2 kan?deorg pun ade prob deorg..budak2 kck,biase la..baru nak mtng..kt yg dah 'mtng' ni pun gdh je kan??huhu
xpe je kan org pulau kt..kt kan ade Allah...kt xbersendirian punye ar...
2 perkare kt kne ingat..
kebaikan org kat kt..n kebrukan kt pade org lain
2 perkare yg perlu kt lupe kat dunie ni..
keburukan org kat kt..n kebaikan kt kat org lain
org kte kt beruk k monyet k...bt ape kt nak marah kan?
kt ambk yg positif...
beruk n monyet pun makhluk Allah gak..so kt pun makhluk Allah gak...
tp kt lg pandai dr beruk..ade akal...huhu
tetapi..manusia blh jd beruk klo xgn akal die...
cntah...blh sampai rogol anak sndri..huhu...beruk pun x kan??
biasenya org yg hebat sll di pulau...mcm Rasulullah dulu2 wak2 permulaan islam kan?
so adk ko hbt ar...
xdenya mnusia yg hine kat dunie ni...mnusia mulia sbb ilmu..
so carik ar ilmu...
kt pun mmg dah asal dr air mani yg hine...tetapi Allah angkt kt sbgai sbk2 mnusia...khalifah lg kat bumi ni...tapi kt selalu je ingkar suruhan Allah
huhuhu
jgn serng2...hehe
[peringat untuk dr sendr-tgn gatal nak menaip-]