Followers

Saturday, May 9, 2009

wasiat terakhir sebelum masuk 19....

hahaha...wasiat terakhir tuh...huhu...ade lg bape minit je ni...tetibe rase sedih lak...ntahla...sedih sebab x dpt hantar adik masuk sbp sok...huwaaa....tpkan dlm pd mase yg same happy...x lame lg nak masuk 19...tp kan da tua laaaa.....alaaa...ni yg x syok ni....nnti org pggl kakak...hahahahha....wasiat terakhir???ape yer??haaa....aku kalo leh nak ubh perangai aku ...nak jd matured sikit...xmo manje2 ni....kalo bleh nak jd wanita solehah gitu....ececece...doakan la yek....nak jd dak baik...xnak da jd dak nakallllll...harap2 dpt wat keputusan ngan bijak n tepat pasni....pastu kan xmo terburu2...nak fokus study...nak naikkan pointer...nak tmbh koleksi kasot...hahahah...baju pown same....hihihihihihi....nk jelajah seluruh kdai makanan kt malaysia ni....nak kumpul duit la....nak simpan....nak g haji...hihihii....asyik melancong jerk....nak hbgn ngan keluarga lbh rapat...same ngan kengkawan...huhuhu...kalo leh xmo nyusahkan parents laa...hihihihi....yg pntg x mudah menyerah kalah n cepat terpengaruh...tp kan aku x leh lg buang sikap hipokrit aku tuh...sedih wat2 happy...hahahaha....harap2 tercapai la impian aku...moge2 dimurahkan rezeki n dipanjangkan umur...huhuhu....insyaallah...

No comments: