Followers

Tuesday, March 23, 2010

2 days more to go...

salam.
hari ni 3 hari aku kt sekolah. huh best lah. alhamdulillah dpt geng pbs yg satu kepala. walaupun awal2 tu aku tkut semacam jerk. yela. dulu penah skool kt situ. tapi skang da laen. tp best! eyt, bape banyk best daaa...haish.

1st day- maseng2 bertenggek kt tepi koridor. x jumpe gb lagi ni. maseng2 brsuai kenal la. aku sorang je dr kampus bainun. ramai yg dr ipsah. kt situ ada wawa, ida, fatin, ain, aku, 5 org laki, dan selebihnya kakak praktikum. pastu g assembly. 1st time tuh. terasa la kebahangan cikgu g assembly (tapaham ayat ni) haha. pas tu bru jumpe gb. awal2 da kene tegur ngan gb.

"ni semua ni nak berurusan diluar ke nak berurusan di dalam?" amik ko! kene sebijik! (gaya Dan : takpalah! )

OK.hari pertama da buat perangai. aku cm bese la. aku jd diri aku sndiri la. ketawa x tau malu. mengarut x tentu pasal. mcm2 lah. ni geng ngan wawa lah. haha. kire lagi best aku xde partner dr maktab yg same.(gelak jaat).

hari kedua- maseh merapu. tapi keje jalan gak.bagus. 10 soalan pun jadi. komen student pun best2. underdog!!!! giler ah. budak zaman skang da pandai nak add cikgu kt fb lah. xde dah tanya cikgu dr mana ke? umur bape? da kawen ke belum ke?

hari ni kiteorg jd baek jap. tapi lagha gak. apesumenie??!!
hahahaa. aku pun x tau ape dah jd ngan kiteorg sume. jap2 blur. jap2 bz.jap2 ketawa. dah. aku malas nak taip.. nanti aku sambung ...

No comments: