Followers

Thursday, March 18, 2010

longkang dan madu . (JML)

salam.
hari ni sungguh unik sebab aku selongkar banyak bende2 unik. tersangatlah unik. suke aku.
mule mule nak ckp pasal lagu mereka. sepanjang cuti ni baru aku perasan dan sedar bahawasanya lagu mereka semakin unik tapi bg aku pelik teramat. selekeh ah. (mujur aku bukak radio tu) kalo tak , tak hingin aku nak tukar radio len. syg u terbang fm. (muah!)

ok cukup pasal lagu mereka. skang ni aku nak ckp pasal longkang. longkang adik beradik parit. longkang yang busuk dan kotor menjadi salah satu penyebab utama banjir dan juga pencemaran bau. ish3. teruk ko longkang. begitu juga dengan manusia yg bermulut longkang. luaran manis mcm madu. bile bercakap tu tak pk dulu. men terjah je. kalo bab berjanji ni . masyaallah. no 1 janji sana sini. kononnya kau lah pujangga , kaulah gentleman , kaulah wira .. (hati membeku mengingatkan kata janji manismu .... owhhhhh...ku dilamun angan angan...~tetibe lagu aishah berkumandang lak~)

hari ini secara rasminya aku labelkan manusia mcm ko adalah longkang busuk. kenapa? sebab..selama ni aku diam je. aku cume nak cari bukti yg kukuh. haa, skang amik ko! cukup bukti aku nak ckp pasal longkang ni. aku terpandang. terbaca dan terfikir sejenak td. lama jugak la. bila aku baca "bende" itu. wah3. bukan main lagi ko ek. mentang mentang la "rusa da kuar dr habitat asal" konon konon ko hebat ah. urban ah. (hahaha.geli je aku.. ko belum layak jd metroseksual guy@stylo guy@urban man@skema boy . ko hanya layak jd JML ) by the way, that thing look nice. bgus. ko tak membazir.tp ko tak pernah menghargai kan? aku tau. time kasih la. at least walaupun hajat aku terlambat tp aku dpt gak tgk kan. tp syg bende tu da tak bermakna la weyh. tak pe. anggap je jualan bundle ok.

ok. cakap pasal bacaan tuh. aku terbaca. wow! viva! aku suke sgt. sebab ko bakal mengulangi sejarah lama ko. bakal jd juara! yahoo! u r the winner babeh! winner mulut longkang ko ah. winner janji manis ko gak! sumenye ko! u r everything dear! ahaksss... DEAR?? (geli aku nak panggil ko cm tuh) sian budak itu. dipukau oleh ayat ayat ajaib ko mentah mentah. tersangat lah geli weyh. sumpah kalo yg sorang lagi bce pun sah sah die akan kata geli. tapi aku faham nape budak tu leh bek ngan ko. siap ah ngan janji manis. bukan ah. janji serius. siap bersumpah tuh. (oh ! aku tertacing. hahahaha. tak boleh blah statement tuh.)

hurmm. naseb ko la budak. ko memang beruntung dapat berjumpe dengan JML (juara mulut longkang) tahniah ye! anda memang betul betul berjaya lah. cayalah. (andalah mangsa seterusnya! hahaha) mule mule terbang di awangan , pastu melawat tempat tempat menarik , n then.. tuttttt...sian ko budak. ko tertipu disebalik wajah manisnya seperti madu itu. ( ini hanyalah bidalan semata-mata !) maybe bacaan bearing adalah dekat. sama-sama arah. so boleh.tapi serius ah. ko memang bijak gile gile ah JML.(gaya ala ala ustz s bukan nama sebenar)bijak dalam segala hal.tp syg b**** dlm penilaian yg nyata dan juga bukan nyata. kesian.

harap sgt budak tu jumpe kebenaran. kalo tak kesian die. mangsa mangsa. hurmm. weyh JML tobat ah. ko pandai kate ingatlah kiamat. ko tu lagi hempeh. betul betul cicak kobeng r ko. harap 1 hari nnti ko tau apa itu kenyataan hidup ko yg sebenar. mase tu lagi perit. ko tunggu je la. tuhan maha adil.

p/s-betul ckp ziq.hidup kene jd baik. sekali sekala nakal tu tak ape (aku menyebuk)

No comments: