Followers

Sunday, March 14, 2010

i hate monday , but for tomorrow , luv u monday !

i hate monday !
memang! aku cukup tak suke bile hari isnin. nape ntah. sebab kene g kuliah. kene bgn awal. ish! sabar je la.assembly memanjang. tapi tak ape. aku selalu dgr mp3 aku. so aku boleh je g assembly memanjang. (naseb la. so sorry! )

tapi monday best gak kdg kdg la. sebab aku suke english. every monday belaja english . bcoz i really love english ! i hope my lil sis will be like me ! english tecer gonna be? or tesl tecer wanna be? pape je la. asalkan ko tak lupe bahasa melayu ok.

menurut cik ain (2010) , mari lah sama sama kita memartabatkan bahasa melayu dan memperkasakan english. hahaha. songsang . songsang . ( ok ape )

but for tomorrow , luv u monday !
haa yg ini memang aku suke. sebab monday esok amat bermkna bg aku dan mereka. 3 in 1 . abg dekstop, ini kali yg ke 7 ( insyaallah) aku akan ckp bende yg same kt abg dekstop. from 2004-2010 . kata-kata yg susah nak dpt akan dapat di kata esok. tunggu ye. ini siaran berbayar, so tiada ulangan. harap maklum. sekian terima kasih. (teringat memori lama....avatar! avatar! avatar! yeah!) malam ni di saat saat jam terakhir sebelum anda melangkah ke fasa yg baru . aku dgr sume lagu2 yg abg dekstop pernah kasi kt aku. so sweet lah !

ok yg kedua- orang yg lain. tapi kongsi fasa yang sama. walaupon tak bape rapat tapi ada pertalian. oh my kezen. selamat menyambut ulangtahun yg ke-20 yer. ko tetap kezen best aku walaupon jarang da bersembang dan berlainan jantina (ape hal lak ! ). (well, masing2 bz ah. tlg lah fhm ) insyaallah nnti kite jumpe bile ada masa. balik raya ah.

oraite. perkara ketiga. kwn aku. wah. aku pun tak sangke la weyh.. aku malas nak mention sape. biar aku dan ko je yg tau. serius! korang ni memang power ah. hahaha. unik date lah. aku cukup suke date nih. senang. tiap2 tahun pun aku highlight date nih. hahaha. sabar. aku akan buat mcm yg ko ckp mase kite chat hari tuh. kalo boleh. nak jd bla bla bla... tgk je la nnti. enough ! stop !

p/s-still remember this date. insyaallah. (aku rase sape yg lahir bulan mac ni banyak yg matang lah ! azran bile u terbace ni jgn perasan ok ! )

No comments: