Followers

Thursday, March 25, 2010

i will miss them so much !!!!


hari ni hari last kt sekolah. nizam ade tegur aku pagi2 lagi...

"weyh, elly nape ang diam hari ni ? sedih ke? " hurmm. aku sedih gak mule2. tapi ala adatla. di mana ada pertemuan. mesti ada perpisahan kan? serius best la korang. weyh nizam, kahiril, dan, zaim, urtas, wawa, ida, ain, atin...korang memang best.. teruja la...memang geng aku ...satu pale.kt maktab aku pon x jumpe geng best cm ni...( sorry my classmates) ini adalah pengakuan. muahaha.

5 hari duk sekolah ngan korang. mcm2 aku dapat. mcm kate wawa. kite start dr 0-0. so kenal diri masing2. mule2 aku pk cm x best. tapi x sangke. best . best giler.cayalah weyh. korang gempak!!
nampakla kerjasama yg kukuh. takpelah. nnti cuti kite jumpe lagi. perjumpaan semalam kt v. mall memang best. ni first time aku hawaq balik . kalo x aku tobat jap. hahaha.bile jumpe geng. jd balik lah. haish. hahaha. apesumenie? papepon. aku doakan korang all the best k. jgn lupe. kite tetap geng baik. heyyok!!!

No comments: