Followers

Saturday, May 22, 2010

gedabak !!

ok.ari ni aku terlebih rajen. rajen menaip.
ari ni aku berjaya jd pemandu berhemah. akhirnye aku lepas gak bwk kuar kete ayah yg gedabak tuh dari umah.jike sebelum ini aku hanya sekadar memerhati saja. tapi hari ni aku bukan pasif ok. so ayah, pasni kite da leh bwk kuar kete tu sendiri ok (dey , ko belagak gile beb !! )

cakap pasal drive ni. aku sebenarnye tak reti bwk kete auto.tak pernah langsung.bawak pon kete kancil manual. so masa tu tak pernah pk nak bawak auto.bajet nak bg cekap manual.punye bersemangat mase itu. tapi ntah macam mane. bile pk pasal bukit. tetibe jd lemah. ala leceh lak manual nih.(padahal aku yg tak pandai handle..nak salah kan kete lak..bukit tak yah duk kate lah.kalo duk pk cm tu je..maknenye tak balek umah atok aku la jawabnye..umah tinggi sgt atas bukit.) sok kalo nak buat umah, jgn atas bukit.nanti payah.tapi senang.sebab elak banjir besar. tapi tanah runtuh pulak..hatdoii~

ok.skang aku da tukar cite rasa. tak mo bwk kete manual. (dey, mana janji janji manis mu dulu haa?)sebab aku da tersuke bwk auto. tak yah nak serabot serabot. tekan minyak jalan.senang. takde minyak g tuang kt stesen minyak.cume 1 je yg aku tak leh bile drive.tolong la jgn bising. hilang fokus aku.serabot.aku memang pelik. ke aku takot lagi? hahaha! dak aihh...aku tak takot. cume rimas sume nak bercakap dalam kete. hayya.

ok sudah sudah. aku nak choww. nak makan. daa~


2 comments:

insanbiase~ said...

haha..dey la ko..pape pon..ko pro da ar kt belok..hehe..dr aku..huu~

~miss nusafara~ said...

nape ko pon terkene badi dey ni?? hahaha..