Followers

Saturday, May 22, 2010

kesah kesah ...

salam.

"azran, dont worry. u still have me as u fren."

hari ni nak ckp pasal kwn. aku cume nak wat rumusan je dr ape yg aku dgr dr kwn ku semalam.kawan ni kalo betol betol ikhlas, die takkan tinggalkan kite walaupon susah ke.senang ke.memang la kadang kadang perasaan terasa tu ada. tapi kawan yg setia takkn tinggalkan kite ngan mudah je. percayalah..sahabat sejati tak akan mcm tu punye.

ok. aku agak bersimpati ngan azran gak la.naseb dapat kawan mcm tuh. tapi story aku pun sama mcm azran. pernah ada kwn 7 thun yg lalu. cara yg sama gak kenal. cume yg beza. jantina. ye. ape yg azran cite kt aku semalam. sebijik cm ape yg aku alami. cume ending je berbeza.. (memang leh buat novel) perubahan berlaku bile maseng maseng da sambung blaja.

ok.ni pasal kesah aku. aku tak leh nak sedih. sebab aku sendiri yg tak condifent ngan membe itu.aku still ingat lagi.membe tu punye la ingat kt aku.tapi aku buat derk.meybe sebab die jawoh.sampai la aku masuk ipg ni baru aku sedar akan kewujudan die. mase tu baru nak hargai wujudnya insan yg bernama abg dekstop ituh. (mase tu pon die da hensem.hehehe) ye. abg dekstop pon agak pelik ngan aku. aku lagi la bertambah pelik. but he still remember me n me too. i know that. die tak pernah lupe aku tapi aku pernah lupe die kejap. tu la manusia. begitu la juge insan yg bernama nurul ellina binti ramli.

sampai 1 mase..1 saat dimana manusia perlu melakukan perubahan dgn segera. begitu lah juga aku dan abg dekstop. maseng maseng jd orang baru tapi ingatan tetap yg dulu. die bahagia ngan hidup die. aku bahagia dgn hidup aku. so maseng maseng takde masalah. tak pernah gaduh.alhamdulillah.takde istilah sampai putus kawan. time kaseh sebab maseh gune gabungan nama tu ek. walapon ku tau maksudnye da berubah.hehehe.anda memang bijak mencari alasan yg kukuh. tapi aku pun maseh minat ngan hasil kerja die. tak pernah jemu kot tgk hasil die. sungguh awesome!!! (ayat songsang ni). so ini kire adil la. anda gune nama itu. aku tak jemu jemu tgk hasil projek die itu.

cukup. itu saja. tak de perasaan lebih lebih. lupekan segala rasa masa ketika dulu. itu hanyalah sebagai satu permulaan untuk aku dan die menilai antara khayalan dan nyata. ye itu hanyalah khayalan ye. cukuplah khayalan untuk sementara waktu.syok sat sudahla nah.banyak lagi bende laen nak pk n buat. so sampai situ. maseng maseng setuju. tapi tak pernah putus kawan.

ok.back to azran`s story.cmni lah azran oii.u tak yah nak sedih sedih pasal membe u tu.org cenggitu memang tak reti nak hargai kawan. dan rasenye belom memahami erti persahabatan kot. sabar je la. tu la namanye hidup. Tuhan uji kite ngan kenal mcm mcm orang. aku pon pernah kenal ngan org yg langsung malah tak pernah menghargai aku. tapi aku rilek je. ala ape susah. org cenggitu kite chow die jawoh2 dr life kite.aman hidup.

azran, i tau u sedih kan. ye la. membe lama tu. i tak nak komen banyak banyak. cume yg boleh ckp. maybe die bertindak mcm itu sebab die serabot. tapi kalo itulah keputusan die. dengan sekeras hati die ckp mcm tu. u , azran kene terima hakikat.itu bermakna orang itu tidak layak jd kwn u. ada orang laen lagi yg u patot hargai. bukan org mcm die ok.pheww~


No comments: