Followers

Sunday, May 30, 2010

someone..somewhere..is made for you..

salam.

hari ni aku tak nak bebel banyak banyak kat sini.cume aku nak buat ulasan sikit pasal semalam.ye semalam aku da tau 1 perkara.mungkin ada hikmah Tuhan jadikan aku dan mereka sebegini.patotla semalam tergerak hati mau mencari sesuatu.rupenye terjumpe juga akhirnya.hurmm.tiada ape yg boleh ku kate.sebab aku memang da tau bende ni akan terjadi seperti yg ku jangka selama ni.

kite hidup ni banyak dugaannye.setiap masa perubahan akan berlaku.setiap masa jugak kite akan jumpe ngan mcm mcm orang.orang yg mcm mcm perangai , sifat dan kelakuan. dan setiap orang orang tersebut akan mewarnai kehidupan kite ngan pengalaman sama ada pengalaman manis atau pun masam.itu sume terpulang kpd kite.kite kene bijak dalam bergaul ngan org org tersebut.

ape yg penting, kite kene bijak menilai org org tersebut. dan kene hargai org yg ade depan kite.sebenarnye ade hikmah Tuhan bg peluang kite jumpe ngan org org yg mcm mcm ni.bukan sume org atau bende yg kite jumpe tu dapat jd milik kite.itu hanyalah ujian kecil dr Tuhan je.jgn cepat mengalah dan terlalu mengharap.ingat, Tuhan kan Maha Adil. kalo tak dapat yg itu, kite akan dapat yg laen.Insyaallah.Dia dah sediakan yg terbaek untuk kite.tak perlu nak risau n sedih. kita cume perlu berusaha, doa dan tawakal.

No comments: