Followers

Sunday, May 16, 2010

happy teachers day !!!


salam..

happy teachers day !!!
tahun ni tahun ke 2 aku sebagai guru pelatih..=)..walaupon maseh guru pelatih..tapi aku tetap sambut hari guru mcm cekgu cekgu yang laen..malam tadi..stat pukul 12..ramai yang hantar ucapan..sangat terharu...padahal aku belum jd cekgu yg betul lg...time kaseh yg hantar ucapan tuh..jd pembakar semangat kat aku supaya jd pendidik yg berjaya nanti..insyaallah...ade banyak lagi ilmu yang perlu diterokai..aku akan cube tunaikan janji dan pikul tanggungjawab mcm lirik yg terkandung dlm lagu guru malaysia tuh..doakan aku..

ok.enough bout teachers day.

tq 4 my beloved family..sebab sediakan kek n pizza malam semalam..tacing la.hik3..da besar pun makan kek lagi...hik3...tq to chamsamon..(nama baru adik laki aku) dan juga leen yg pilih kek tu..besor sgt..tapi aku telan je...

ok.stop dulu.nak study.nak fokus exam.pastu nak cuti puas puas.

No comments: