Followers

Wednesday, June 2, 2010

insyaallah , sy buat !

salam.
baru ade mase nak berblogging haa..hurmm ekcelly, aku tatau nak taip pe.tapi hari rindu lak nak taip.dalam pale ni da plan mcm2 cuti nih..walaupon cuti 3 minggu je.tapi konpem bowsan.so aku da buat list siap siap dlm pale aku ape bende nak buat cuti ni haaa...

1-aku kene balek johor.bende wajib..tp kali ni rase cm x best sebab adik aku, leen x de..beliau sedang melanjutkan pelajaran...haishh...

2-hang out.wuhuuuu..kuar ngan orang orang penting dlm hidup aku..
-fadhee (insyaallah)
-nani
-hazi
-fatin
-my PBS fren : wawa, ida, ain, fatin .. Dan, nizam ..
-maz
-nana.... ok tu je nama nama yg den terpk setakat nih...

3- ok.cuti bermula.aku akan jd pemandu balek.yeah..pemandu puan mama untuk pergi ke pasar dan sebagainya.

4- mcm kak atin, aku nak kembali aktif memasak di dapur.mane la nak tau kan...org pompuan kene pandai masak..aku akan pastikan cuti ni aku yg masak sepenuhnya..hahaha

5- owh.jd cekgu dirumah.ajar adek yg mau ekjem.hurm.

6-layan muvie..cite yg incik Dan kasi tu tak nenok lagi.haippp..

7-bergayut.ade beberapa orang yg akan jd sasaran aku mase cuti.
-azran
-epy
-???

8-blogging.konpem aku akan selalu update blog aku.serta membaca blog blog yg aku da pollow.

9-shopping baju n kasot.sem ni aku berjaya buang 5 pasang kasot yg da 2 tahun pakai.so aku kene ganti balek kasot kasot yg da dibuang itu. kasut kale pink n hitam wajeb beli.

10 - ayah maseh tak bgtau cuti ni mau pegi mana haa..aku tertanya tanya sama sekali.

11- g kenduri kawen. sambil sambil tu belajar la pasal kawen nih.

12- baca buku yg sepatotnye. al - Quran tafsir jgn lupe ye cik ellina.ini pesanan khas dr khai.

13-share my story with my mummy

14-g sekolah amik sijil spm

15- on9.bende wajib bg aku setiap hari.nak kate chatting takde la sgt. aku on9 je.tp tak duduk depan lappy.aku wat keje laen.sebenarnye ade bende menarik nak cite pasal on9 nih.ok.aku cite kt next post ok.

No comments: