Followers

Tuesday, June 22, 2010

aku sukeee !

salam.
sebenarnye aku tak suke nak hitung hitung hari nih.lagi bape hari da nak balek sana dah.ishh.nak lagi cuti.

balek cuti.ade student baru.owh aku pun bakal bawak junior baru dr sabah sana. heee. baek kan jd senior ? (muahaha) alah. bukan ape.kesian. tolong die.die sensorang dr sabah nun.so better aku amek die kt airport balek rumah aku dulu.ahad baru balek maktab sesama haaa.

bukan setakat ade junior baru di sem yg baru ni. mungkin ade banyak perubahan baru nanti. aku rase aku belum bersedia 100% nak balek kampus. baru 75% kot.nak cari kertas.nak cari kertas.kertas ape? kertas untuk print assignment.better aku cari siap siap.(semangat giler!!) bukan pe.kalo aku beli kat sana kene pakai duet elaun..hik hik hik.kalo beli ngan ayah..ayah belanja.hik hik hik.

cakap pasal ayah kan.beberapa hari lepas adalah sambutan hari ayah.tapi tahun ni tak best.sebab sume duk jawoh jawoh.tak boleh nak sambut ramai ramai.so sms lah pengirim kata kata penghargaan.aku mcm bese lah.akan buat kata puitis untuk ayah yg tersinta...uwahh!!!..no one can replace him..becoz he is my idol.my hero.my everything lah~ oh, i leb biu ayah !

ok.sambung balek pasal nak balek kampus ni haa.cuti tinggal bape kerat je haa.aku maseh duk rumah menghabeskan mase ngadap lappy..on9...tgk muvie..tak pun sembang ngan member..ahaa...layan gak la bola kekadang..tapi lagi suke baca blog orang! aku sukeee ! bg aku la kan, baca blog org ni..mcm mcm cite boleh tau..bg aku, aku leh layan la..ade setengah org tak suke layan..lebih lebih lagi baca blog kan?

tak jadi sambung pasal balek kampus.cite pasal blog.everyday aku jelajah blog orang.sampai tgn aku pun lenguh.kalo nak ikutkan banyak lagi blog yg aku tak pollo.tak sempat..kekadang pon aku tak sempat nak leave comment kt blog yg aku pollo.hanya mampu baca jerk.(perasan buzy jerk)
tapi best.sebab ade cite yg lawak.aku ketawe sorang.sampai mama kate aku ni buang tebiat ke ape.hik hik hik.

dalam sesi penjelajahan aku selama ni, banyak dah aku jumpe blog blog yg best.kalo nak ikutkan follower, tak yah nak katelah,punyelah ramai weyh..siap buat group kt pesbuk lagi..dahsyat...nak bandingkan ngan blog gedik nih? apuuuuuuu~

aku dalam proses lagi nih.nak perbaiki blog sendiri.sebab tu lah aku p jenguk jenguk sat blog org.tgk ape yg best ke..mane tau dapat idea ke.ape ke...adik aku kate blog aku mcm " kap lam ya nga "? gelak besar aku..takpe aku suke..hahahaha..die kate blog aku bising.biar la weyh..ade aku kesah? hahaha..aku lagi sukeee...aku sukeee !

p/s : terikut ikut gaya shiela rusli kt iklan mayonis "hai sume , mari dekat mari dekat" hahaha~

No comments: