Followers

Saturday, October 2, 2010

hati saya berat malam ini .

salam.

hati saya berat malam ini. hati saya berat untuk hadapi hari esok. hati saya berat untuk bersendirian lagi. hati saya berat untuk berpisah jauh. hati saya berat untuk lalui hari - hari yang akan datang. hati saya berat bile cakap tentang hal ini.hati saya berat nak taip di sini. hati saya berat untuk teruskan di sini. ya Allah kenape la aku boleh jd mcm ni? tenangkan lah hatiku Ya Allah.

p/s : dalam hati ini selalu mendoakan kejayaannya.

7 comments:

iszieylyanziy said...

kan,,ati kite pon berat sgt smlm,,ber"kg-kg" haha

fadhee said...

kenapa ni yang??

~miss nusafara~ said...

is : hahaha

fadhee : die da balik semula ke sana. aku kt sini sorang2.semua org jauh.

fadhee said...

hurm sabar lin.....jauh x bermaksud x boleh berhubung......jauh di mata xpe asalkan dekat di hati :)

~miss nusafara~ said...

fadhee : aku ngah sabar nih..hehehe.ujian tuhan...kene terima...ang bile nak balek? ang tu pon jauh ngan aku gak.

fadhee said...

hehe......nanti aku balik la....sabaq no

~miss nusafara~ said...

ok babeh!!!