Followers

Friday, November 19, 2010

I Feel Good

salam.bertemu lagi. hehe.

hari ni mood blogging terlebih awal.sebab aku happy.hehehe.i feel good!

hari ni nak cite sambungan entry "tentang die"

alhamdulillah.keadaan da kembali pulih seperti dulu ...suke suke!
nampaknye aku yg pk lebih lebih laa..org tu tak de pk sampai mcm tu skali..haish..ellina ellina.
so far so good! kes da selesai.lega hati aku.bersembang sampai tak mau tido hendaknye! heh. lepas rindu la kononnye ye.hempeh! tapi memang rindu pon.thats why tido kul 3 pagi.sok hari balas tido sampai petang lak.pape pon,Alhamdulillah, thank you Allah.You show me the way.i get my friend back =)

ok.cukup la hal itu.sebenarnye tak tau nak bebel ape kt sini.aku da stat boring dah.baru cuti seminggu.kalo ikutkan perancangan, bulan nov ni..rileks2 dulu..pastu masuk bulan dis, mule bz.gua ade banyak program la.

mangsa yg jd sasaran cuti sem opkos la geng wondergirls and azran.mereka je tempat aku hilangkan bosan.kalo tak jumpe, dapat sembang kat fon pon kire lega lah.ade je bende nak dicitenye.

kalo ngan wondergirls tuh, mcm bese laa..cite hal ore pompuannn..sok sek sana sini.tapi kalo cite bab perasaan, mesti berahsia.masing masing malu kot! haha.pastu kalo wat gathering kan, mesti kat pizza.tak leh berpisah toii.tapaham aku.hey, tak sabar nak jumpe dorang ni.to hazi n nani, cepat hbs kan exam, then kite hang out.ade banyak bende nak story mory nih.aku nak bgtau korang pasal seseorang.ye org yg digelar pencuri....tetttt!aku rase aku da dewasa untuk cite hal hal perasaan nih.hahaha~

azran...azran..azran...azran..name yg tak pernah lekang dari bibir aku.sikit sikit nak cari die.gedikk! ala die pon sama jerk.die lah org yg dibenci benci selalu.adoi.mungkin org tak paham macam mana hubungan kami,tapi takpelah.biar kami je yg tau mcm mane hubungan kami yerk.

ok lah.dah takde mood nak taip.nak sambung pakai inai lakk..sebuk tgk org kawen pakai inai..aku pun nak jugak!

2 comments:

Unknown said...

wahm,,nk berinai gak,,,ngee

nusafara said...

is : marilah kite berinai beramai2..ha3