Followers

Thursday, November 18, 2010

tentang dia...

salam.
aku kembali lagi dalam ruang ni.seronok da cuti sem.tapi dalam hati tak bape seronok.sebab cuti ni sangat sunyi.bukan tak bersyukur dapat bersama ngan famili.tapi dalam hati ni bagai ade sesuatu yg belum selesai...

aku tak tau nak mule cite dari mana.tapi hari ni aku terpakse cakap hati aku sunyi.bukan takde kawan.ade sebenarnye.hari ni aku berbicara tentang die kt fadhee.fadhee bukan tak tau pasal aku ngan die.ye.aku ngan die kwn baik.mcm aku ngan fadhee.tapi hubungan aku ngan die takde la selama mana hubungan aku ngan wondergirls (fadhee,hazi,fatin,nani) we are bestfren since primary school.

berbalik tentang die.die adalah satu satunye kawan baik laki yg aku ada.die kwn laki yg baik ngan aku lepas ayie.kalo mase sek dulu aku rapat ngan ayie.tapi skang dah tak.aku baik ngan die lak.die yg pada mulenye menjadi musuh utama aku.serius nyampah sgt waktu dulu.tapi ntah mcm mane leh jd kwn baik.dan baik sampai sekarang.

bagi aku die sorang kwan yg sgt baik.even mulut die mcm mulut ayam.bising pok pek pok pek.tapi die tetap baik.lazer lazer mulut die.die tetap baik ngan aku.aku da lali ngan perangai die.sebab aku pun mcm tuh.dan aku akui aku pon mcm die.mcm die ckp kt aku, dia akan rase happy and senyum bile da hbs sharing story mory kt aku. ME TOO !

hey, die. aku memang syg die sbg kawan. die adalah pendengar yg setia. tak kire lah cite aku tu kdg kdg ngarut ke tak.die tetap nak dengar.dan aku terpaksa akui bahawa die sebenarnya matang dari aku.pemikiran yg matang yg ditutupi oleh sikap gila gila die tuh.kalo geng wondergirls tu bz, aku cari die.sesibuk mana die,die tetap akan cari masa nak luangkan untuk aku.thanks fren!

sepanjang kwn ngan die,takde pape gaduh.just buat buat gaduh ade lah.seronok!memang tu modal kiteorg bile sembang.die lah racun.dia lah madu.dia lah kwn baik aku, boypreng palsu aku, suami pakse aku, die lah kembar aku, die lah abg aku,dan tempat ngadu aku.memang banyak tugas aku kasi kt die.senang cite die adalah salah seorang penyelamat aku.

ia normal bile aku ada masalah, die yg dgr.dan normal juga kalo die ade masalah, aku yg dengar.hidup kan mcm roda.so paham2 la kan.tapi bile ckp pasal masalah ni.aku je yg kuat ngadu.aku bukan manja.but i need someone like him.he understand myself.mase aku breakup ngan monyet tu, die lah yg aku cari dulu.die yg setelkan ngan monyet tuh.pagi pagi buta p nangis kt die.dan aku tau aku da ganggu die.tapi itu lah hakikatnya....

aku sgt berterima kasih kerana tuhan da berikan aku kwn yg sebaik ini.syukur sgt2.tapi ..aku tau aku bukanlah se"caring" die.aku bukan good listener mcm die.aku tak caring mcm mane die caring kt aku.maaf kawan, aku da buat kau terasa disisih. walaupun itu cume andaian aku, dan mase itu aku niat bergurau ngan kau, tapi aku maseh tau hal tu menyebabkan kau berasa kecil hati.walaupon aku diugut manja ngan kau.kau kate kau tak nak dah syg aku.kau tak kwn ngan aku. aku tersentap.sebab aku tau.kate kate aku mase tu buat kau kecewa.walaupon ko menidakkannya. aku kenal hati kau.ego ego mane pon.kau tetap terasa walaupun sikit.

dan aku sangat tak sangke bende ni akan berlaku.aku tak senang hati.mesti ko terasa kan bile aku tak nak dgr masalah kau? aku tak mau tepon kau? tanye kenapa mcm tu...kenape mcm ni..u ok ke ni..ape yg dah jd ni? dan ini tak adil bg kau.aku tau.hati aku degil sgt masa tuh.aku nak kau je yg dgr masalah aku, tapi aku tak!hempeh punye kawan!

aku sedar.aku da buat silap.dan aku sendiri da rase kesannye.walapon ko buat buat bese je ngan aku.aku tau.aku tak rasa kemesraan tu lagi.yg ade hanyalah keceriaan yg dibuat buat. tapi aku tak nak sangka yg bukan bukan. aku tau kau bz.kau exam.aku tau ko berfikiran matang.dan aku cube mematangkan fikiran aku.

dan beberapa hari sudah berlalu sampai la mlm ini. aku terasa sunyi. dan mulai esok, aku nak buang sunyi ini.aku nak isi dengan kemeriahan.aku tak nak die cop aku kwn yg pentingkan diri je. and i promise i will show him, that i can be like him too! good listener!

It's sad, so sad
It's a sad, sad situation.
And it's getting more and more absurd.
It's sad, so sad
Why can't we talk it over?
Oh it seems to me
That sorry seems to be the hardest word.

p/s : to him , i`m so sorry, but i just want u to know that i really really miss u.

No comments: