Followers

Monday, February 22, 2010

ashiteru

salam.
hari ni aku rase mcm mcm.ade seronok.ade sedih.ada tersenyum.sumenye ade.dia.kamu.awak.sume tu same je la.kata ganti nama diri la.hehe. tak de makne ape ape pun.kamu nih.hmm.

ok.
tapi tetibe rase down sekejap td.ntah tak tau la nape.rase sedih jap.rase kosong jap.rase sepi jap.rase nak menangis jap. (aku bukan manje ok.aku tak fhm nape azran selalu kate aku manje.hrmm) eh,aku rindu ayah lah.tak sabar nak jumpe ayah balik umah nanti.(kite cube jd buat yg terbaik. kite teringin sgt nak pergi sane.sebab tu la kite nak belaja betul betul)

eyt.mohamad khairullah.sedap sedap aje ko kate kiteorg (aku , ecah, cop ) tak sehat.oww. tak ape.mentang mentang ko doktor .ko suh kiteorg masuk sepital ek.hihihi.ya! memang kiteorg gile malam tuh.seronok. malam tu aku ketawa sorang sorang dalam bilik.hilang segala sedih aku. betol ckp ko khai. aku skang ni dekatkan diri ngan kawan kawan lama. alhamdulillah. aku da semakin ok. tapi aku terjadi ksar sikit skang lebih lebih lagi ngan kaum adam ni.mencarut jerk. lalala~aku teringin nak jadi wanita seperti dlm cite KCB tuh. anna. sebelum ni aku da try jadi ell dah.hahaha (perasan habes.best lagu "haramkah" ni.) tapikan...takpelah.lupekan je ok.hey.aku ada beli buku baru.nnti aku share ngan ko ape yg aku dapat dr buku tuh.

eh.azmira.yg pasal kekande afif tu saya main main je la.afif tu kawan saya je.tak ade apa apa ok.kesian lah azran selalu jadi mangse kite berkomen.padan muke die.spe suh bajet howwwttt!!

ok.nape ek malam ni terasa mcm ish...padayappa betullah..maybe sebab....takpe lah.tuhan je tempat aku ngadu sekarang.semoga tuhan memberi petunjuk kt aku.makbulkan doa aku.


No comments: