Followers

Thursday, February 25, 2010

mate sepet sepet.

salam.
wah.ade story ni. semalam.aku masuk satu pertandingan ni.ala miss kononnye lah.(hampeh). aku mule mule saje suke suke.main main ngan make up.pakai baju bling bling.( mcm sarkes pun ade rasenye ). bajet. tapi aku men redah je. masuk je.wat wat dunno kan. semalam ramai yg hebat hebat. mase sesi soal jawab aku rase aku la paling main main.aku buat mcm aku ni duk story kt kanak kanak ribena.tak fhm aku. ( kenapa anda ingin menjadi seorang guru dan mengapa? ) sumpah! aku tak betul betul. (think cook cook). asal lepas turn sudah.

ok. da hbs pertandingan tuh dah la kan. ok. tak mo pk.ingat nak duk landing landing atas tilam "empuk" bilik ni. tapi kene g pulak majlis kt dewan. mule mule rase mcm wat wat dunno jerk.ye la ngantok.keje "sume da siap". tapi ada satu persembahan ni sgt menarik.mule mule rase takut.tapi banyak pengajaran yg boleh dapat.kematian adalah satu kepastian.dengan pentomen yang menarik.seksa kubur yang menakutkan.betul betul insaf.harap harap lepas ni diri ini akan melakukan perubahan lagi untuk jadi seorang muslim yang sejati. mudah mudahan. tu je la.nak tido dulu.

p/s-alhamdulillah.angan angan dr kecik nak menang ala ala title miss tercapai juga.hihi.terima kasih semua bg aku peluang nih. ;-)

No comments: