Followers

Monday, April 26, 2010

hujan di saat ini T_T

salam.
hari ni aku ingat aku dapat bertahan macam2 hari yg lalu. tapi ntahla.hari ni..saat ku tulis blog ini. hujan renyai renyai mengiringi hujan yg ada kt dlm ni.hmmm.maybe sebab ade pengaruh luar kot.betul.aku tak tipu. sume orang happy. yeay ! sungguh happy mereka. aku pun happy tgk mereka. =)

tapi...maaf..aku tak kuat hari ni..penyelamat manusia anda di mana? tiap tiap hari saya tunggu lampu hijau di tepi box tu. for every seconds , every minutes , every hours , every time and everyday . aku tau beliau sebuk. ku pun sebuk. tapi tak la sesebuk beliau. beliau sedang berjuang. ku jua begitu. (geli nye ayat) . hmm . ku pun tatau nape aku perlu tunggu beliau . sebab ... ( may be that person r my inspiration ) .

aku tingin mcm orang len. bukan aku tak happy. aku bersyukur dgn ape yg Tuhan kurniakan. Thank u Allah. =) hmm...susah ku nak explain kt sini. tak sabar tunggu beliau selesai . itupun kalo beliau ada masa untukku. (aku maseh sedar diri) . ntah apa khabar anda agaknya ya? ........

p/s: hope like "THAT" .

No comments: