Followers

Monday, April 5, 2010

kembar oo kembar


salam.
wah. da lame tak masuk sini. (aku saje buat buat bz)
hari ni tak tau nak cite ape. tapi kan semalam ade topik best mase sembang ngan ain n roomate.
kesahnye cm ni. aku ngan dorang sembang pasal datin. pastu ntah mcm mane tersentuh isu kembar. datin ade kembar. (datin merujuk kpd nama fofular classmate aku iaitu TIRAH). bile word kembar kuar je. sume terus teruja. maseng2 mule ah berangan lebey..haish!! sikit sikit berangan, ape nak jadi daa.sume org excited nak anak kembar. pelik. aku laen sikit. nak adik laki kembar. eh takpun abg kembar. hehehe. (da stat gatal)

ala bukan ape. sume org ada angan angan kan? aku pun ada. aku memang kuat berangan. tapi aku tak suke sebok hal orang. so nak dijadikan cite. aku andaikan lah.aku ada kembar laki. tapi aku lbh prefer adik kembar laki dr abg kembar laki. sebab senang sikit jd kakak. leh arah2 org, haha.best ape ade kembar. mcm2 leh kongsi. aku tak nak kembar pompuan. susah!!!!! nanti org suke compare compare. haish. tak suke. aku prefer to be brutal skit. haha. bukan ape. tak suke pure pure ayu nih. better jd diri sendiri sudah. gua ape kesah. =p

tak sangke bende ni jd lanjutan lak. duk merapu ngan ain kt fb. sume org tetanya tanya. betol ke ada kembar? hehehe.aku merepek pon ade org amik serius. hah. pengaruh kuat nih. (ape ko perasan ke ellina) eh nak tau sape name kembar aku? haa...ni name die Nabeel Ezzudin...haa. lebih kurang sama maksud nama kiteorg. hahahaha. kalo kembar mesti ade persamaan kan?ha..kalo ckp pasal persamaan. hurmm agak agak la..same dr segi interest kot. kalo aku suke muzik. opkos die kaki musik gak.layan..both of us can play piano...yg penting mesti style ah. aku suke org yg style nih. kan bagus kalo die suke kale pink... hurm~~ (nnti kite cite pasal pink ek)

eh eh ad lgi nih. he must be a specky boy..(gedik ah ko ni) pandai cm aku..haha. comel cm aku..cacat santek cm aku...yg pnting satu kepala.eh dah la.. banyak sgt la aku berangan nih...nak type entry len lak ah... heee. bye Nabeel Ezzudin. muahahaha


No comments: