Followers

Monday, April 19, 2010

time kaseh doktor ;-)

salam.
dah lama berblogging..hurmm...aku busy sikit..mcm2 berlaku sejak2 ni...sumenye dugaan dr yg Maha Esa...tak ape..Tuhan turunkan masalah sebab die syg kan kite..sabar... doa...usaha yg terbaek...dan tawakal..insyaallah..tuhan akan permudahkan segalanya..mudah-mudahan...

alhamdulillah..da 2-3 hari ni..hati rasa lapang sikit...tenang pun..ini sume dgn adanya bantuan..time kaseh tuhan..Kau da banyak tolong aku..untuk cari jalan penyelesaian masalah..walaupun baru permulaan..tp alhamdulillah..aku da semakin nampak jalan yg Kau tunjukkan...

salah satunye Kau tunjukkan melalui seseorang...yup..seseorang..yg bernama sahabat..dlm ramai2 kwn yg aku ada..die la setakat ni yg boleh aku rasa selesa..bukan yg laen x selesa..ade je yg selesa...ishhh..tp die yg laen jantina...so susah nk dpt kwn sebaek itu..aku tau aku da banyak cite masalah aku kt die..tp die cool jerk..cayalah !!!! haha.... skang aku da leh ketawa dah..tq gak untuk kwn2 yg len..yg x putus2 bg semangat kt saya.. weee ~~ =)

mlm ni pun die tlg aku lagi..tlg bg peringatan...tq sesangat ( aku amik ayat husni...sesangat!!! ) serius mlm ni banyak ketawa..senyumlah..bgus lah..da leh happy..heeee..lega gak..bile da x susahkan ko incik doktor..hehe..suke bile da lega..mcm aku ckp..aku x leh nak kuat sorang2..aku perlukan sokongan dr orang len termasuk ko..dan rasa lega sebab ko faham aku...aku sgt hargai sokongan ko tu...=))))...

maap kalo mlm td aku ganggu ko..tp tu cara bile aku da happy..ko gak suh aku happy kan? so i`m happy now ....skang ni pun duk hati2 dlm berkwan..aku dlm proses meremove kwn2 yg x de faedah bg aku (pergh ayat bikin org len panas jerk ) .... bukan ape..betol gak nasehat incik doktor tuh..nak pilih kwn biar la yg betol...yg boleh membawa kpd kebaikan..yg sentiasa ingtkan kite kt Tuhan..bukan tolong menghancurkan kite...heee..i like i like..so skang i`m on my way to be a good girl..good muslimah..good person...good future educator..insyaallah..dan aku gak dlm proses nak matangkan pkran aku..hahaha..still mcm budak2 lagi nih..

da ngantok ni..(sok ade kelass tolong la sedar) ..ok lah..stop kt sini dulu..sekali lagi tq kawan2 yg sentiasa sokong aku... dan juge time kaseh doktor !!!!! i`ll pray 4 u too...

p/s : fadhee n hazi betapa aku merindui korang weyh...sumpah aku takde skandal ngan sape2 weyh..tu gossip kt melodi je tuh..jgn caya..hik3..

No comments: