Followers

Monday, April 12, 2010

suara dengarkan lah aku...

salam.
hari ni aku sedar 1 bende..sebab selama ni aku terkhayal seketika..manusia mudah lupa..mcm tu juga la aku..banyak bende aku buat silap..sejak sejak ni jelas kelihatan aku buat silap..aku sedar..tp aku buat buat x sedar.dan juga aku sedar..selama ni aku tersalah pilih ........ rupenye..tu yg jadi salah 1 faktor kematangan seseorang...disebabkan tindakan aku yg kureng tu..aku da lukekan hati mereka...maaf..aku leka ngan ape yg aku buat....insyaallah sejak hari ini..aku cube melakukan sesuatu yg boleh perbaiki diri aku..hurmm..

dan hari ni..aku berasa lega..sebab luahan aku da terjwb..time kaseh penyelamat manusia..ntah nape ntah..sejak sejak ni..lebih selesa berdiskusi dgn beliau...beliau da byk tlg aku sebelum ni..beliau la jugak yg sedia dgr cite aku bile ada masalah..dan sejak itulah aku menilai fungsi ..... aku yg laen...hurmm adakah mereka benar benar .... aku? or sekadar masa happy saja? hurmm biar Tuhan yang tentukan segalanya...walapun beliau respon lambat...tapi takape..aku faham..keadaan maseng2 yg bz belajar...nak exam lagi...masing2 nak capai cita2...tu la harapan org tua kita...time kaseh atas nasehat dan juga perkongsian pengalaman beliau..time kaseh sebab fhm situasi aku skang...dan maaf terbuat anda pening seketika....dan beliaulah sahabat saya yg sebenarnya...walaupun jauh...tetap mendalami apa itu sebenarnya yg dikatakan dengan persahabatan..maaf buat mereka andai luahan ini mengguriskan hati mereka..setakat ni..hanya beliau saja yg aku dpt anggap sebagai penyelamat aku...kerna aku percayakan persahabatan kami...walaupon sudah lama kenall..tapi baru sekarang menjadi sahabat..tak mengapa..

penyelamat manusia... hurmm aku nak mintak maaf byk2 sebab da susahkan die...dan terharu ngan tindakan die.. aku akan cube mendalami balik tafsiran quran atas saranan beliau itu...yeah...sudah lama ku tinggalkan...thanks 4 reminding me fren ! and this is the rite time... aku akan jadi diri sndiri...tp yg terbaek...terutama untuk parents aku...famili...dan yg laen...doakan aku...dan anda penyelamat manusia...aku sentiasa mendoakan mu bahagia di sana.dan semoga berjaya menjadi seorang doktor yg terbaek ! insyaallah....

penyelamat manusia - lets us be happy ok ? =)

No comments: