Followers

Tuesday, December 14, 2010

JUST FRIEND we are !

salam. mlm ni tak mau bebel banyak banyak.

cume entry kali ni berbaur amaran dan ingatan untuk diri aku dan org tersebut. kami tak gaduh. cume, kalo boleh jgn la selitkan emosi & perasaan yg melampau dalam friendship kite ni yerk.ok.kite berbeza jantina.kite kwn baik.kite pendengar setia.kite tempat mengadu.kitelah menyokong antara satu sama lain.tapi bile melibatkan soal hati ni.kdg kdg naik menyampah pon ade.sebab ape? sebab kite ego.ye.masing masing ade tahap ego tersendiri.

ok.nampak je menyokong.tapi hakikatnye.dalam hati sape tau? ade tak puas hati.ade yg jeles.eh jeles ke??aku tau ko selalu jeles ngan aku.tapi kenape?aku tak pernah nak jeles mcm ko.memang la kdg kdg aku jeles, tapi aku jeles aku tak sampai tahap jeles ko.tak puas hati sampai aku terasa! ye memang aku terasa kdg kdg.seolah olah diperkecilkan.ape ko ingat aku ni tak hebat?? aku tak kate aku hebat, cume aku boleh ckp, yg aku akan buktikan aku pon boleh! sape tau aku boleh dapat lebih dr ko kan. aku tak mau pk negatif sebab ko kwn aku.c`mon! kite da kenal lama.memang tak salah ye kalo kdg kdg tu nak menyakat ke.kutuk depan depan ke.alah gurau senda lah katakan.

sorry to say friend, we r same! matang dan tak matang. kesimpulannye , masing masing belom cukup matang. yelah.darah maseh mude.maseh mentah lagi.kwn memang saling tolong menolong, saling back up back up.tapi sejak sejak ni makna kwn baek tu da terhakis.tak tau nak komen cmne. aku gune alasan paling baik dan suci sekali. busy ok.

mlm ni.aku rase da cukup dah nak kate yg ko jeles.ok lah ayat baek sikit. tak puas hati ok.padahal aku baru cakap intro je. tapi ko da lebih lebih nak bangkang. nampak sgt ko tak leh time cite aku yg seterusnye kan?? muahaha..yess! aku puas! puas hati aku.memang ko tak nak ngaku, tapi aku da tau.hahaha.ko pandai kate aku kantoi, tapi aku rase ko yg da kantoi kot.nape malu nk ngaku? oh lupe, sebab ko ego.aku pon ego.tapi untuk hal ini, aku tak ego.sebab aku takde rase ape ape pon yg perlu dibgtau.kalo ko aku tak tau lah.

takpelah, aku da faham perangai ko. ko takkan ngaku kalah.tapi aku cume nak ingatkan, manusia ni hidup mcm roda.kdg kkdg kat atas,kdg kdg kt bwh, kalo nak menang, kite kene ngaku kalah dulu rite? ok.aku ngalah bile ko tak puas hati aku kwn ngan sape, ko kutuk kwn aku, walaupon niat ko sekadar bergurau, takpelah, aku anggap ko ni org matured lah ek.aku malas nak perang mulut.sebab buang masa aku jerk.ye, ko memang seorang kwn yg baik, sebab ko sgt CARING !

p/s : aku pon bebas gak mcm ko, leh kwn ngan sape sape pon. ;-)

No comments: