Followers

Thursday, April 16, 2009

adoyai...jgn slh sangke...

aduh...semalam penat melalak....arini sakit...sore xde...perut panas...sebab mkn nasi goreng black paper...tp syok gak semalam...sesi karaoke bersama atok..kuang3...tp arini memang x sehat...dala penat berlari...huwaaa~mama...tlg kiteee....sakit kaki....dah la td nangis...sebab tetibe jerk laptop hang...pastu lupe lak nak save...huwaaaaa~sedih sgt....penat2 org wat powerpoint....kene wat lainnn....benciiiiiiiiiiiiiii....hari malang aku ........kpd sesape yg bace blog nih...jgn lak slh sangke yer...bukan pe...ade yg konfius....rauf bukan pakwe aku...dye hanya kawan aku...same gak ngan lalink....tu sume kwn jerk....xde perasaan pape ek...dlm hati aku hanya ade sorang jerk wat mase skang ni....walaupon aku tau mungkin aku bertepuk sebelah tgn..tp aku tetap akan tggu dye...sape dye??ntah...xmo citeee....rahsia....bg aku..aku tetap syg dye....perasaan aku kuat kt dye....tp kan td syok...dlm bz2 wat keje kan....tetibe jerk dye buzz aku kt ym....aku tau dye agak dingin ngan aku...hehehehe...aku sukeeee....teruja la sekejap sebab dye masih lg nak bg respons kt aku....ekekekekeke...whateva la...i`m still waiting 4 him...coz i really2 miss him so muchhhhh...

No comments: