Followers

Tuesday, April 14, 2009

me again 2...

hmm aku mule kan story aku pasal background la...huhuhu....aku anak sulung...ade ayah,mama,leen,fatin,sara n haiqal(bibi).....dulu kan aku x suke ade adik...sebab ramai sgt..leceh....malu pon ade tau...tpkan bile da besor syokkkk beb!!!dorang ni supporterssss...hak3...oh yer....ayah aku keje kt petronas....engineer la katakan ...respect giler kt ayah aku....ayah?dye memang sorang yg baik..x pernah kene marah...kalo marah pon mama yg kene dgr...ekekeke...sian mama...sori ek...ayah rajin...anak dye ni yg malas..mls thp maksimum...owh dye x pernah kedekut...ape aku nak sume dpt...sampai adik aku jeles....wahahahha...sori geng!!!tlg hormat aku sbg the eldest...aku bersyukur la...hehehehehe..mama oh mama....my bestpren tuh!!!!!so sporting..ngee~kalo ade org tegur aku kan ..aku wat derk je...aku akan dgr teguran mama jerk..oh mum u r my inspiration....u ligthen up my day..ecececcece...speakinng lg....adiik plg rapat leen la...leen ni pandai....yg lain rapat gak....ngan bibi pun rapat...syg giler sama kamoo haiqal...bibi ni kire adik aku yg pling genius la...dye nak jd cm ayah aku...hbs sume brg2 yg x gune dye kejekan..katenyer nak wat projek robotik...aku pon x fhm...toys2 dye sume dye upgrade kan...huh..bibi..bibi...

No comments: