Followers

Wednesday, April 15, 2009

hipokrit?

ape itu hipokrit?haaaa...maksudnyer suke pure2 la..alaa...mcm org yg ngah tulis blog nih...hak3...bukan ape..tetibe jerk aku rase geram!!!!!!!!!!!angin sgt2...tu yg tulis pasal hipokrit tuh...ade sorang kwan aku nih...memang dasar hipokrit!!!ceyh hempeh lu brader!!!gua x caya sama lu....better lalink aku lg..ekekkekeke....gatal ek pg2 nih...syok la lalink borak ngan u mlm td...hahahaha....i ketua polis n ketua mafia..u jd student berjaya...hak3...aku pun hipokrit gak..tp x la sampai thap melampau...selalu nyer kan org yg hipokrit nih kan memang xde tujuan hidup tau..alamak kau ke tuh??ish3...ye r...hipokrit diikuti dgn penipuan...aku da byk kali sgt dah jumpe ngan org cmnih...ramai bebenor...eeee...wat sakit hati jerk...kalo ckp pasal hipokrittttt...dah la...stop kat sini jerk...nak cite pasal lain lak....

No comments: