Followers

Tuesday, April 14, 2009

me again 3...

haa..bertemu lagi....kali ni story pasal life aku kt IPGM....aku study kt IPGM Kampus Tuanku Bainun kt Penang...sblm ni aku blaja kt kolej UIA...amik kos asasi komunikasi...nak cite sikit la pengalaman kt sane...aku duk sane 2 minggu jerk...huwaaaa....serius aku x selesa...sebab aku pure2 tau x...pure2 jd alim.... memang x de hati la nak blaja kt sane...aku terima sebab aku risau x dpt twran blaja mase tuh..hahaha...bile da msuk situkan ...satu yg memang aku kagum..mase minggu taaruf dye..fuhhh..memang gempak dan hebat la..respect la fasi2 kt situ...memang baik...caring...cume...cume....ntahla..aku memang xde hati kot kt situ...lain aku mintak lain aku dptnyer.....tp kt sane la first time aku blaja duk hostel...sebelum ni x pernah...agak mencabar..yela kene uruskan diri sendiri...waduh2...basoh baju pakai tgn...duk apartment bilik 2 org..memang selesa..pastu aku jd dak skema jap..bygkan kan la...kos aku ade 8 org jerk...huh...sume pompuan...dorang ni bukan x ok cume gedik terlebih jerk....aku x selesa..sebab bukan satu kepala ngan aku...saboooorrrr... je la....aku x leh ikut style hidup kat sane la....kemudahan sume ade...aku x reti ikut jadual kt sane...kalo kelas kol 8..kol 8 aku bgn..ekekkeke...pastu bile ade kelas ptg...aku x g...hehehehe....mule2 dah wat perangai dah...parents aku la yg plg risau...pastu tetibe jerk aku dpt twaran masuk ipg nih..wahhh...syok gilerrrr......pg2 aku dah bertenggek kt dpn cc tuh...aku ponteng kelasss....aku cetak surat tawaran...huh..bangga giler mase tuh...aku x jumpe pon lec yg pernah ajar aku dulu..x sempat la...kelas english la plg syok...syok hbs...hihihihi...ramai gak mamat2 hensem kat sane...masyaallah..gelenyar tol aku nih..hahahahha...

No comments: