Followers

Tuesday, April 14, 2009

me again..

ola....ni first time wat blog nih..hak3..mule2 xmo wat..tp da org sekeliling bz suh wat...kite wat la...ekekeke...sebenarnyer kan ade byk story aku nak cite..mcm2 kategori la...cite pasal kehidupan aku selama 18 tahun setengah nih...opps!!nak masuk 19 daaa kak oiii....tp cite plg besh kan mase start sambung study pas spm la...mcm2 bende yg aku dah lalui...sumenyer menggambarkan diri aku yg sebenar..huhuhu...kdg2 aku lemah...kdg2 kuat..kdg2 aku happy...kdg2 aku sedih....kdg2 aku pure2...kdg2 aku sepi....kdg2 aku baik...kdg2 aku jahat...kdg2 aku alim...kdg2 aku normal..kdg2 wayar putus separuh..n so on kdg2 lah...byk sgt kdg2 lah..haish rimasss!!!!sebagai mukadimah la yer...hidup ni memang penuh dengan cabaran n halangan.....mcm2 cabaran la yg pernah aku alami sebelum ni..betol2 dugaan lah katakan...sabor je aku...tu lah kehidupan namenyer...tpkan 'frankly speaking' ceyh speaking london lak...hak3....aku sebenarnyer seorang insan yg lemah..ntahla...lemah sgt2...aku x kuat..walaupun nampak happy..tpkan aku suke pure2....wat2 happy..ape daaa..bongek tol....aku ni mudah ditipu...senang sgt terpengaruh la...kdg2 kan aku leka..x sedar...tula sape suh cari pasal nurul ellina oiii..tp normal la...remaja...weyh aku x wat bende jahat ek...ekekeke....ok2...stop dulu...sambung japg lak....ngee~

No comments: