Followers

Friday, April 17, 2009

roomate aku yg istikharah,aku yg dpt mimpi...

hmmm...kalo pk2 balik kan ape kes la mimpi2 cmnih...xde class lgsung....mimpi merepek...hahahaha...citenyer cm ni....roomate aku ni sejak2 ni wat istikharah..hmm...ade la sebab dye wat tuh..hehehehe..yg herannyer dye x dpt lak pape petunjuk...aku ni haaa...yg x wat pape tetibe jerk dpt petunjuk...kah3...tp bukan petunjuk pown...mimpi bongok jerk....aku mimpi kan aku,manis,ain, n ros ngah tggu kt jalan raya...mase tu kiteorg jage trafik light..ntah ape tujuann jage trafik tu pon aku x tau...heran aku...mase tu panas terik....lambat lak tggu roomate aku beli mcd untuk kiteorg....yg manis da bising2..tup3.....syadah sampai...bwk mcd yg kiteorg pesan...dye siap beli paper lg kt aku...konon nak amik hati la tuh...hahahahha....dye kate aku kene bace la paper tu..sebab news hari tu gempak...aku pon bace la...tetibe je kan terpandang head news...abg dekstop!!!!!abg dekstop aku popular!!!!omg!!!dye popular gara2 blog dye yg gempak...hak3.....bongek punyer news..aku pon ape lg...jeles la...terus balik g updates blog aku...haaa ni la mimpi aku..ntah pape kan....xde matlamat lgsung....yg aku herannyer tuh nape lak si roomate aku ngan abg dekstop masuk sekali nih.....haish,,,fening2...[abg dekstop tuh pernah kasi aku kain batik lepas mase dye g langkawi...waaa touching r!!! aku da wat baju kurung phg da pon...he3...ngee~]-lol-

2 comments:

Nurul Ain Zubaidah Bt Mohd Khalid said...

1st time ada nama ain...wawawa..bangeeeee

~queen nusafara~ said...

hahahaha...rileks r...ade lg 5 thun kan...nnti byk r name korang dlm blog nih