Followers

Tuesday, April 14, 2009

IPGM ku...

aku study kt sini la...institut pendidikan guru malaysia...kampus tuanku bainun...kt bkt.mertajam pulau pinang...aku amik kos pengajian sosial/english/bm...5 thun tuh...degree terus..kuar terus jd teacher lorh...x sangke ek...dulu aku selalu berangan men cikgu2...men conteng2 papan hitam...tp dulu cita2 byk sgt....mule2 nak jd doktor..tp takot nak mkn ubat..takot tgk org kene operate...batalkan je...nak jd peguam lak...ramai yg nasihat..byk peguam mkn duit org..tukar lg.....jd pendidik sampai sekarang.....hihihihi....teringin gak nak jd cm ayah aku...tp aku bukan otak sains...aku otak sastera...aku x pandai sgt la..tp bolehla...enjoy amik kos nih...sesuai ngan jiwa raga aku..hak3...byk bende aku blaja kt sini...sepanjang 2 sem ni...mcm2 aku lalui kt maktab nih...sama ada secara sulit atau pun secara terbuka...hehehehe...hanya aku je yg tau ape sebenornyer yg berlaku....kwn2 ok....dpt tutor pon ok...lec pon ok....mase sem satu aku jd s/u kelas..wuwuwuwu....blaja kt sini beshnyer sebab free...dpt elaun lg tuh...memang syokkkk!!!aku ni bab duit memang teruja...aku ckp terus terang la...aku sorang yg boros...x tau la ikot perangai sape...pantang ade duit je...mesti ade je bende yg nak dibeli nyer...pompuan lg ramai kt maktab dr laki....untung la laki kt sini ...jd rebutan...tp serius aku langsung xde niat nak rebut jantan2 kt sini...aku heran ngan kebanyakkan pompuan kt sini..mule dah ngutuk org....cm desperate nak cri partner life dorang..padahal awal lg..rileks r sis!!!byk lg mase kamoo tuh...blaja dulu....mase kt kelass..aku lebih suke berdiam n dgr cite2 classmate aku..time2 tertentu jerk aku menyampuk,...sebab pe tau...kelas aku ramai pompuan..fhm2 je la...pompuan ni mcm2 jenis....payah...so aku lebih suke berdiam diri n wat keje aku sendiri..aku bukan sombong...aku kalo leh nak kurangkan lah wat keje2 x berfaedah ni...pompuan kan suke ngata..ngutuk...tu yg aku x suke....

No comments: