Followers

Thursday, April 23, 2009

mcm2 rase sekarang...

sebenarnyer kan aku x tau nak cite cmne perasaan aku nih....ntahla...mcm2 ade kt kepala otak aku nih....geram,sedih,happy,teruja,moody,marah.......n so on...........sume ade dlm satu mase......dan aku x tau nak fokus yg mane satu.....aku x tau ape nape ngan diri aku sekarang...huhuhuhu..haaaa....mungkin da lame x balik umah kot....hahahaha...eh bukannn...mkn byk kot...nononono...myb nak exam...hmmmm...da lame x sembang ngan lalink...huhuhuhu...masing2 bz...nak cite sikit pasal org biadap nih....kuang ajo kalo kasar sikit.....bg aku la...org kuang ajor ni memang kene ajor cukup2..geramm..perangai ntah pape ntah....bg aku la kan org ni cm xde harga diri...x malu ngan diri sendiri malah bangga ngan diri sendiri...bangga ngan ape yg dibuat...aku pelik tol...x fhm ngan org cmnih.......x reti bahasa agaknyer..aku leh kategorikan org kurang ajar ni kpd 2...hmmm nak tau???tggu aku xplain nanti...hmmm syok gak td mase uruskan sijil2 students yg graduate...kelakar....tq madame aishah...lgu ni memang memahami jiwa aku la...tq abg dekstop..ngee~

No comments: