Followers

Saturday, April 25, 2009

miss cemong suke mkn....

hurm...arini cite pasal mkn la...aku tau ramai yg suke mkn kan90??hahaha...aku lg la suke mkn....lantak la org nak kate pe....gemok ke....tembam ke....peduli pe aku....aku bukan gune wit org len pown....gune wit aku...wakakkaa...hurm...kite cite mskn kg dulu tau...kalo mskn kg ni aku suke mkn ayam masak lemak cili padi....urmmmmmmm.....terliur aku...da lame x mkn...terbyg2...sambal belacan aku mkn...sambal petai????mkn la tp jarang sekali...ulam2 pun jrang....ececececce...bajet org bandar...lg aku suke masakn selatan yg pedas2...asam pedassssss.....huh mabelessss.....haaa aku ni suke mkn laksa...antara laksa fev aku laksa utara,johor n sarawak....ngee~sedap.....fastfood???yes i like it...kfc...skang duk mkn jom jimat je le....hahaha...pizza pown leh thn gak la...sturbuck??pernah la dlm 3 kali jerk...hakhakhak..x mampu dowh...better aku mkn kt foodcourt tesco umah aku jerk...lg sedap....foodcourt jj pown sedap...suke tomyam x???cek sukeee...suke udang besor2...sotong...ketam...aku agak demand...aku x mkn bende yg pelik2 nih...aku x mkn ikan darat...x reti r...aku mkn ikan bawal,merah,siakap..n yg sewaktu dgnnyer...tp kan paling sedap mkn sardin...ekekeke...aku x suke mkn kicap...x elok untuk otak...kalo nak mkn jeruk pon kene ade had...roti??aku suke..yg berperisa coklat...ala beli roti kt fairy lah....kuih??suke sgt kuih karipap...lbh2 lg karipap inti kentang kari yg pedas..perghhhh....sedap beb....donat x bape la...suke puding mama aku wat...memang classs....i like macaroni too...aku x mkn sup....bile sakit baru mkn sup n bubur...susu??hurmmm soya jerk...i like jus epal...yogurt...buah tembikai tolak tepi.....daging masak black paper memang fev...suke gak mkn seafood...ikan masak kukus..huh...lapor dennn....kuih raya??suke kuih mama carry...almond london..yg lain x men r...kerepek pisang aku layan...dodol takot gmok....coklat sedap...maggie??suke skitkan perot aku....hurmmm dah la...nak stop jap...dah lame x beli pau panas kt umah aku tuh...

No comments: