Followers

Tuesday, January 12, 2010

bisikan doaku dlm butiran tasbih..

salam..hari ni aku malas sgt nak ckp...maybe sebab pasal semalam...hurmm aku buat salah lagi...aku x tau nape aku kerap buat salah...its ok...pasni aku akan pastikan aku x buat salah...harap2...sambil tgk facebookk...tibe2 aku pelik ngan sorang kawan aku nih...nape vince terlalu taksub ngan daily horoscope??bende tu kan x boleh dipercayai sgt...tp dye terlalu berpegang sgt ngan bende tuh...hurmm i dont know what to say fren...tp aku rase memang bulan january ni bukan bulan yg baik bagi aku kot...itu cume andaian aku je...maybe ni dugaan yg tuhan turunkan sekali lagi...xpe..aku masih mampu bersabar...kpd org yg aku da wat slh...i`m so sorry...kdg2 x perasan yg aku da wat salah...sbg manusia yg lemah...aku x dpt nak larikan diri dr lakukan kesilapan...maaf sekali lagi...aku hanya mampu berdoa..semoga tuhan permudahkan urusan aku..dan beri petunjuk...amin...

No comments: