Followers

Saturday, January 23, 2010

ni mesti ade yg x kene ni...

tibe2 kan hari ni aku terbaca something..mule2 nak ignore je. tp...aku mule rase x sedap hati..bukan ape..sebelum ni ade gak terbca bende yg boleh menyokong kuat ape yg aku terbca hari ni..maybe ni sangkaan aku..tapi mcm mane kalo ia betol2??haaa??!!sape nak jwb??!!ni mule naik bengang la nih...rase cm ade org tu nak cari psal lg jerk...haishh..mintak2 la..ni sume salah sangke aku jerk..aku kalo boleh x nak pk bukan2..nk pk yg positif jerk..tapi dek kerana hati yg x sedap ni...timbul2 mcm2 soalan...betul ke dorang ni??ke saje nak men2 kan aku...kalo korang men2kan aku pun..satu hari korang tetap akan dpt balasan gak weyh!!!!!!tobat2 lah!!!jgn sampai aku mencarut lakk!!!aku kalo da geram bile2 mase je boleh meletop....!!!bommmm!!!!

huh! x fhm r nape suke sgt adaptasikan perkataan hipokrit tuh dlm kamus hidup seseorang individu??!!!

No comments: