Followers

Monday, January 18, 2010

Ya Allah Kuatkanlah Hamba Mu ini...

Tuhan ...kenapa aku masih x dpt lupekan dia..kenapa aku masih teringat kan dia...aku terpaksa menipu kt org lain...kate aku da ok..tp..aku masih belum dpt buang perasaan aku kt dia lgi...sangat seksa...nape kali ni aku rase down sgt...maybe aku terlalu pendam...ya...aku sygkan dia lagi...aku tau mesti org akan kate aku bodoh...sebab masih memikirkan dia...tp tu la dia...maafkan aku...aku masih belum boleh untuk melupakan dia..perasaan syg ni masih tebal...hanya Tuhan saja yg tau...aku masih doakan dia..aku masih mahu melakukan perkara yg aku lakukan kt dia...tp bile teringat balik...ia terus terhenti secara mengejut...ya..aku perlu ingat...aku hanya dipersendakan...syg dia hanya lakonan semata-mata...syg dia hanya kerana berasa kasihan kat aku...aku x sangka..syg dia bukan ikhlas terhadap diriku...kwn2 aku mintak maaf...aku x kuat...aku x mampu nak hadapinya sendiri...azran...mira...shirah...mintak maaf byk2..hati ini x mampu nak bohong...hati ini masih sygkan dia...walaupun hati ini pernah maki hamun dia...tapi tetap x dpt lupekan dia...tlong la hamba Mu ini Ya Tuhanku...aku memohon...aku x sanggup nak tipu diri aku lagi...sgt terseksa...pikiran aku terganggu...masih teringat kenangan bersama...kalau lah dia tau ape yg aku rasa skang...xpe...aku da maafkan segala kesalahan dia..maafkan aku kerana masih simpan perasaan syg kt dia...dan maafkan aku kerana aku teringatkan dia...

6 comments:

akuperinducintamu said...

lina...xperlu mntk maaf...sy tau awk masih pk kn die walau awk x ckp..sy juge perempuan...sy phm oe awk rse...cubela lupekn die slow2 ye..sy tau ni susa..tp sy akn support awk..kwn2 yg len pon pasti support awk...sbrla syg..huhu!!

~miss nusafara~ said...

mira...thanks..sy pun x tau nape leh mcm ni...but last nite...kwn2 yg lain ade bg nasehat...da ok sikit...harap sgt pasni x mcm semalam...sy sedang cube lupekan slow2....memang la sakit sikit...tapi xpe...sy cube...sy percaya sume kwn2 termasuk awk support saya...time kasih byk2...

akuperinducintamu said...

i know u can do it dear...we as ur frens will support u oways..lov ya dear~~

~miss nusafara~ said...

tq2!!!love u 2

code:shew said...

heyya girl!
tidak mengapelah..i understand u like hell!
i've been thru a lot these days, hoping to forget all the things he said n done, but still,, the love won't come n go juz like dat.. take it slow.. nothing happens 4 no reason.

~miss nusafara~ said...

thanks shira...semoga awak pon sudah sembuh sepenuhnya...ya..sama2 kita laluinya dengan tabah..ape yg berlaku ade hikmah..mudah-mudahan hidup kita akan diberkati Tuhan..dan kita letakkan cinta yg teragung itu dr tuhan...semoga kita akan berjumpa dgn org yg lbh baik..amin...