Followers

Monday, January 4, 2010

sabar lah....

hari ni hari pertama kt kolej...sem baru...aku punye bersemangat pg td...awal2 da bgun dah...tp seperti yg x diduga...semangat aku rapuh..bile bende ni berlaku pg td...mule2 x caya..tp tu la hakikatnya..serious hari ni mood yg betul2 baik tukar jd mood yg betol2 x baik...aku disalah sangke..memang sedih..sebab org yg aku beri kepercayaan selama ni da mule goyah kepercayaan org tu terhadap aku...xpe la...tu sume dugaan...padahal bende kecik yg lg remeh temeh diperbesarkan...maybe ni balasan untuk aku kot...ye la..sume yg berkaitan kt alam maya tu salah aku la...xpe...sume punca nye dr aku la..xpe..aku x salahkan sape2...aku x kesah.aku redha je... aku ngaku yg aku bersalah..walaupon tu perit tp lbh baik drpd aku hipokrit dan ckp x serupa bikin..pasni aku da malas nak sibuk2..nak angin x tentu pasal...kalo org x nak caya kt aku pon xpe la...aku x kesah..bende ni x leh dipaksa2...kene bertindak ikut kata hati...kene pastikan kite yakin dulu...baru boleh bertindak...aku tau aku da buat org geram,marah.kecewa,sakit hati.sedih dan mcm2 lagi...maaf byk2..kdg2 aku x sedar aku da lakukan kesilapan...aku hanya insan biasa yg masih mentah lagi...hanya tuhan saja yg tau ape yg aku rase skang..rase mcm hati ni dicucuk2 ngan jarum yg tajam...xpe ell...kuatkan semangat..tabahkan hati..ni dugaan tuhan kt aku...aku tau aku kene sabar dan terus bersabar... sebenarnye aku x de mood nak taip kt sini..tp disebabkan xde sape yg aku rase skang sesuai untuk aku luahkan ape yg terbuku kt hati aku..aku luahkan je la kt sini...rase lega sikit...pasni kalo ade org x cayakan aku...lantak la..aku peduli ape..yg penting aku x bebankan hidup org..at least aku bangga jd diri sendiri..x hipokrit...ckp betol..bukan ckp x serupa bikin...kalo salah aku akan ngaku salah...kalo betul alhamdulillah...aku percaya tuhan turunkan masalah sebab dye sygkan aku...terima kasih tuhan!

No comments: