Followers

Sunday, January 30, 2011

25 random bout me ~

1- nama sy nurul ellina binti ramli. lebih selesa di panggil ellina.
2-thun ni bakal berumur 21 tahun pada 10 may ni...insyaallah kalo umur panjang. aku maseh x caye nak masuk 21...dah dewasa laa~
3-oke, aku anak jati johor.walaupon menetap kt kedah.aku tetap johorean!!!
4-aku anak sulung dr 5 beradik. jd anak sulung ni banyak tanggungjawab.kene jadi contoh yg terbaek untuk adik adik.tapi aku enjoy.bangga jadi anak sulung.sebab aku jdi lebih berdisplin dan matang. (eh, matang ke?)
5-aku ni simple je.tapi kadang2 pelik. hanya org yg rapat ngan aku je kenal mcm mane aku sebenarnye.aku oke.aku tak sombong.dan aku maseh boleh maafkan org tu walaupon org tu da buat jahat sgt kt aku.
6-aku tak suke smoker.
7-pencinta muzik. layan sume jenis lagu dan muzik.addicted ngan piano n keyboard.bg aku muzik adalah terapi terbaek.
8-tak suke tgk tb. sebab da bese dari kecik. baca buku. tabiat skang...g mane2 singgah kedai buku walaupun tak beli.
9-skang sedang bahagia dgn arnab-arnab di rumah. ade 6 ekor.yuyun ngah bunting lagi !!!!
10-aku ade 5 org kwn baek. dorang ni sgt la memahami aku. fatin, fadhee, hazi, nani, dan azran.i love uollss...
11-tabiat buruk aku.suke gigit kuku,cara terbaek nak elak gigit kuku, pakai inai. so jari bau inai.x jadi nak gigit.hehe
12-aku cepat saket.setiap sem kalo xde surat mc x sah!
13-pergi mana mana mesti bwk mp3.hengpong tertinggal takpe.den x kesah.
14-aku cerewet gak.tapi aku lagi x suke bile ade org cerewet menyibuk dalam hidup aku.tapi x leh nak ngelak.ngenggggg~
15-ramai org ckp aku drive kete sgt laju.ntah.bg aku besela.bukan ape.aku bygkan nnti sok kene posting kt bandar yg besar2 n sibuk.xkan nak drive kete mcm sipot pig lak kan??
16-kalo boleh nak sambung master.pas keje dalam 3 thun.aku x nak jd cekgu memanjang. dalam hidup mesti ade perubahan! ermm..PhD wat ngan suami nanti lah.hahaha!
17-x cerewet dalam bab makanan.sejak duk IPG ni..aku telan sume jenis sayur n ulaman, termasuk budu..ikan darat dan sebagainya.cayalah!!! hidup org kampung!
18-suke travel.tak kesah g mane2.at least ade pengalaman.
19-pencinta warna purple tegar!
20-kdg2 aku sensitif jugak. majuk tu adalah dlm seminggu x bertegur.kalo da hilang sabar, no hal lah perang meletus!
21-tak suke buat sesuatu dgn tergesa-gesa.mcm hape ntah! boleh bikin mood aku rosak.
22-suke kumpul kasot.bile g kuliah selalu gak pakai baju ngan kasut yg sama warna. well..i kan bakal cekgu.hahaha.setakat ni kasot aku dalam 50 pasang!!!
23-aku x layan sampah.banyak lagi bende aku nak buat!
24-agak boros.
25-lelaki idaman - org yg boleh terima dan faham ketidaksempurnaan aku.

sekian.

No comments: